Co trzeci Polak będzie u nich robić zakupy. Potentat rynku nieruchomości kupił sobie 12 galerii handlowych

Echo Polska Properties inwestuje w centra i parki handlowe
Echo Polska Properties inwestuje w centra i parki handlowe Fot. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/M1_Kraków.jpg
12 centrów handlowych, w których mieści się ponad 620 sklepów, zmienia właściciela. Nowym - zostanie Echo Polska Properties, potentat rynku nieruchomości.

Echo Polska Properties ogłosiła przejęcie 12 centrów i parków handlowych od konsorcjum. Wartość transakcji sięga 692 mln euro.

Przejęcie zostało podzielone na trzy etapy, a jego finalizacja nastąpi w ciągu najbliższych trzech lat. Chodzi o centra handlowe M1, które są zlokalizowane m.in. w Warszawie, Czeladzi, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Opolu i Kielcach. Transakcja zostanie sfinalizowana w 2020 r., dzięki czemu, portfolio Echo Polska Properties będzie miało łącznie co najmniej 27 centrów handlowych. Galerie handlowe M1 były łakomym kąskiem, bo większość z nich znajduje się w gęsto zaludnionych regionach Polski. Co więcej, galerie zlokalizowane są przy trasach szybkiego ruchu.

– Przy wyborze obiektów do przejęcia kierowaliśmy się zasadą, zgodnie z którą dojazd do nich powinien zajmować maksymalnie 30 minut. Dzięki takiemu założeniu zarządzane przez nas centra handlowe będą znajdowały się w zasięgu 34 proc. ludności Polski, a po otwarciu Galerii Młociny współczynnik ten wzrośnie do 39 proc. – mówi Hadley Dean, prezes Echo Polska Properties.

Dean twierdzi ponadto, że za sprawą podpisanej transakcji o 61 proc. zwiększy się też liczba klientów odwiedzających obiekty Echo Polska Properties.

Echo Polska Properties to holenderska spółka, która jest notowana na dwóch giełdach. Firma inwestuje na polskim rynku nieruchomości.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.