
Reklama.
Start-up rozszerzył ofertę o produkty z Saturna, Media Markt, Empiku, Smyka czy Flying Tiger, informują Wirtualne Media.
– Większość z tych sklepów ma własne serwisy internetowe, przez które można złożyć zamówienie. Jednak nie zostanie ono dostarczone jeszcze tego samego dnia do odbiorcy –
uzasadniają swoją decyzję przedstawiciele Szopi.pl.
uzasadniają swoją decyzję przedstawiciele Szopi.pl.
Dzięki Szopi.pl klienci otrzymają zamówienia nawet w ciągu godziny. Szopi.pl służyło dotychczas przede wszystkim do zamawiania artykułów spożywczych. Obecnie, na stronie można też zamówić elektronikę, zabawki, perfumy i drobne upominki.
Klient robi zakupy za pomocą strony, a „Szoper” realizuje je w jego imieniu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zadzwonić do „Szopera” i już w trakcie robienie przez niego zakupów, zrobić zmiany w zamówieniu.
Zakupy trafiają do klientów w papierowych, ekologicznych torbach. Dostawa jest darmowa dla zamówień powyżej 200 zł, które nie przekraczają 40 kg. Do wyboru są dwie opcje: dostawa nawet w ciągu godziny lub o umówionej porze. Klienci płacą za zakupy online lub przy odbiorze.
W pierwszym roku działalności start-up dostarczył zakupy ponad 20 tys. razy, a firma osiągnęła 5 mln zł obrotu. Obecnie, shopi.pl zwiększa obroty średnio o 10 proc. miesięcznie.
źródło: Wirtualne Media