Taniej nie kupisz. Słynne batony Lewandowskiej trafiły na promocję do Lidla

Produkty Foods by Ann są w Lidlu tańsze średnio o 50 groszy za sztukę.
Produkty Foods by Ann są w Lidlu tańsze średnio o 50 groszy za sztukę. Foto: Małgorzata Kujawka / Agencja Gazeta \ Lidl.pl
Miłośnicy batonów i przekąsek od Anny Lewandowskiej nie mogli wymarzyć sobie lepszego prezentu. Firmowane jej nazwiskiem produkty można teraz kupić w Lidlu. Nie dość, że bez czekania i płacenia za przesyłkę, to dużo taniej.

Produkty Foods by Ann są w Lidlu tańsze nawet o 50 groszy za sztukę. Niby niewiele, ale to prawie 10 proc. i przy większych zakupach robi sporą różnicę. Dużo więcej można oszczędzić na dostawie.

Według oficjalnego cennika na stronie sklepu żony Lewego, wysyłka produktów kosztuje 11 – 12 złotych przy przedpłacie oraz 15 zł przy płatności za pobraniem.

Niższe ceny w stosunku do sklepu Lewadowskiej mają m.in. chipsy z batatów i topinamburu (4,49 zł zamiast 4,99 zł), mieszanki do szejków i smoothie (3,99 zł zamiast 4,49 zł). Trochę słabiej przecenione są chipsy i musli (3,99 zł zamiast 4,29 zł) czy batoniki (3,49 zł zamiast 3,89 zł).

Na razie produkty Foods by Ann nie weszły do stałej oferty, są dostępne jedynie w ramach akcji promocyjnej „Tydzień zdrowia”. Wystartowała ona 2 stycznia 2018 roku.

Lewandowska sprzedaje jednak swoje batoniki w innych sklepach – można je znaleźć m.in. sieciach InMedio, Relay, 1 minute, Żabka, Piotr i Paweł czy na stacjach benzynowych Shella. Są też dostępne w wielu mniejszych sklepach (stacjonarnych i internetowych), klubach fitness a nawet w aptekach.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.