Bank Zachodni WBK próbuje usunąć usterkę, która wywołała awarię bankowości online
Bank Zachodni WBK próbuje usunąć usterkę, która wywołała awarię bankowości online Fot. Maciej Świerczyński

Klienci banku BZ WBK skarżą się na utrudnienia w działaniu bankowości. Dotyczą głównie bankowości internetowej lub dostępnej przez aplikację.

REKLAMA
Klienci od rana w środę mieli problemy z bankowością. Nie mogli zalogować się do swoich kont na BZWBK24 i w aplikacji mobilnej. Niektórym się to udawało, jednak nie mieli dostępu do podstawowych funkcji, jak choćby sprawdzenie historii transakcji. Później w obu systemach nie dało się już zalogować.

Dobra wiadomość jest taka, że działają bankomaty i karty płatnicze. Bank zapewnia, że robi wszystko, by jak najszybciej usunąć awarię. Na razie nie wiadomo, co jest dokładną przyczyną utrudnień.
logo
Fot. BZ WBK

Co ciekawe, klienci na utrudnienia w działaniu bankowości online, skarżyli się także we wtorek. Wówczas bank po południu poinformował, że usterka została usunięta.