Bank Zachodni WBK próbuje usunąć usterkę, która wywołała awarię bankowości online
Bank Zachodni WBK próbuje usunąć usterkę, która wywołała awarię bankowości online Fot. Maciej Świerczyński
Reklama.
Klienci od rana w środę mieli problemy z bankowością. Nie mogli zalogować się do swoich kont na BZWBK24 i w aplikacji mobilnej. Niektórym się to udawało, jednak nie mieli dostępu do podstawowych funkcji, jak choćby sprawdzenie historii transakcji. Później w obu systemach nie dało się już zalogować.

Dobra wiadomość jest taka, że działają bankomaty i karty płatnicze. Bank zapewnia, że robi wszystko, by jak najszybciej usunąć awarię. Na razie nie wiadomo, co jest dokładną przyczyną utrudnień.
logo
Fot. BZ WBK

Co ciekawe, klienci na utrudnienia w działaniu bankowości online, skarżyli się także we wtorek. Wówczas bank po południu poinformował, że usterka została usunięta.