Reklama.
Klienci od rana w środę mieli problemy z bankowością. Nie mogli zalogować się do swoich kont na BZWBK24 i w aplikacji mobilnej. Niektórym się to udawało, jednak nie mieli dostępu do podstawowych funkcji, jak choćby sprawdzenie historii transakcji. Później w obu systemach nie dało się już zalogować.
Aktualnie występują niedogodności związane z dostępem do usług bankowości elektronicznej. Pracujemy nas przywróceniem prawidłowej pracy systemu.
— BZWBK (@BankZachodniWBK) 3 stycznia 2018
Dobra wiadomość jest taka, że działają bankomaty i karty płatnicze. Bank zapewnia, że robi wszystko, by jak najszybciej usunąć awarię. Na razie nie wiadomo, co jest dokładną przyczyną utrudnień.
Co ciekawe, klienci na utrudnienia w działaniu bankowości online, skarżyli się także we wtorek. Wówczas bank po południu poinformował, że usterka została usunięta.