To pierwszy taki sklep na świecie. Jest wyjątkowy, unikniesz stania w kolejkach

Amerykański startup prowadzi testy nowego sklepu. Jest wyjątkowy, bo to nie my do niego przyjdziemy, on przyjedzie do nas.
Amerykański startup prowadzi testy nowego sklepu. Jest wyjątkowy, bo to nie my do niego przyjdziemy, on przyjedzie do nas. 123RF
Amerykański startup prowadzi testy nowego sklepu. Jest wyjątkowy, bo to nie my do niego przyjdziemy, on przyjedzie do nas.

Nikogo już chyba nie dziwią informacje o kolejnych pojazdach autonomicznych. Być może w niedługiej przyszłości na drogach pojawi się mnóstwo samo prowadzących się samochodów, a nawet autobusów. Jednak autonomiczny sklep to nowość.

Na pierwszy rzut oka Robomart przypomina nowoczesny odkurzacz powiększony do rozmiarów małego samochodu dostawczego. Zamontowane w nim czujniki pozwalają na bezkolizyjną jazdę z prędkością do 40 km/h. Dodatkowo pomysłodawcy chwalą się, że ich mobilny sklep, dzięki zasilaniu elektrycznemu będzie przyjazny dla środowiska. Z kolei zastosowanie najnowocześniejszych technologii pozwoli na bezprzewodowe ładowanie akumulatorów.

Sklep, który przyjedzie do klienta
Amerykański startup chce zadbać przede wszystkim o klientów, którzy nie mają czasu na tradycyjne zakupy, a ze względu na brak samodzielnego wyboru nie decydują się na zakupy w sklepach internetowych. Wystarczy, że zainstalują aplikację na urządzeniu mobilnym i wezwą sklep do siebie. Aplikacja sprawdzi dostępność mobilnych sklepów w okolicy i wyśle najbliższy.

Kiedy Robomart przyjedzie wystarczy, że klient wyjdzie z domu, czy też biura, a następnie wybierze wszystkie interesujące go produkty. Dzięki nowoopracowanej technologii „grab and go” (weź i płać) będzie wiadomo jakie produkty wybrał klient z półek tego niezwykłego sklepu. Transakcja będzie przeprowadzona bezgotówkowo za pomocą wspomnianej wcześniej aplikacji, do której trzeba będzie podpiąć swoją kartę kredytową.


Źródło: Robomart
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.