Reklama.
Pierwsza placówka powstanie niebawem w Swarzędzu. W tym roku dołączy do niej 19 kolejnych. W następnych latach tempo rozwoju sieci będzie jeszcze szybsze, pisze portal WiadomosciHandlowe.pl.
W sklepach Dealz można kupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Większość produktów będzie kosztować 5 zł.
Mają to być produkty znanych marek – w odróżnieniu od znanych w Polsce sklepów typu „wszystko za 5 złotych”, w których większość towarów pochodzi bezpośrednio z dalekowschodnich fabryk i w zasadzie nie ma porządnej metki.
Właścicielem marki jest Grupa Poundland/Dealz, należąca do Grupy Pepkor, znanej u nas z prowadzenia 1300 sklepów Pepco. Sieć działa w całej Europie, od 1990 roku. Ma na razie 900 sklepów i zatrudnia 18 tys. osób. Teraz jej rozwój ma przyspieszyć – firma chce otworzyć na całym kontynencie minimum tysiąc sklepów w 6 lat.