Amazon zatrudnił światowe gwiazdy do reklamy Alexy
Amazon zatrudnił światowe gwiazdy do reklamy Alexy fot. Marcin Stępień / Agencja Gazeta
Reklama.
Na początku reklamy widzimy krótką przebitkę, w której pojawia się komunikat telewizyjny, informujący o awarii Alexy, która „straciła głos”.
By zapobiec kryzysowi, pracownicy firmy Amazon szybko znajdują rozwiązanie i zatrudniają gwiazdy, które mają zastąpić asystentkę. Wśród nich są mniej znane na naszym rynku aktorka Rebel Wilson i raperka Cardi B oraz o wiele bardziej znany z programów kulinarnych Gordon Ramsey i Antony Hopkins, którego zwłaszcza miłośnikom kina nie trzeba chyba przedstawiać.
Alexa zwariowała?
Okazuje się, że gwiazdy nie są tak chętne do współpracy jak oryginalna Alexa i ku zaskoczeniu użytkowników, zaczynają działać po swojemu.
Gordon Ramsey poproszony o podanie przepisu na kanapkę z grillowanym serem obraża użytkownika. Mówi mężczyźnie, że jest żałosny skoro mając 32 lata nie umie zrobić dania, którego sama nazwa jest już przepisem.
logo
Gordon Ramsey w reklamie Alexy obraża młodego mężczyznę. screenshot Youtube / CommercialTime
Raperka Cardi B spytana o odległość do Marsa zaczyna się śmiać. – Skąd mam wiedzieć, nigdy tam nie byłam – odpowiada. I wyraźnie rozbawiona komentuje patrząc w kierunku swojej stylistki – Ten facet chce polecieć na Marsa!
Niewiele lepiej z zadaniem radzi sobie Rebel Wilson, która poproszona o stworzenie nastroju podczas przyjęcia wprawia użytkownika w zakłopotanie przy gościach. Okazuje się, że odebrała polecenie zbyt dosłownie i zaczyna opisywać scenę z gorącej randki.
Wisienką na torcie jest polecenie, na które odpowiada Antony Hopkins, genialny odtwórca roli mordercy – Hannibala Lectera. Poproszony o nawiązanie połączenia telefonicznego z chłopakiem użytkowniczki Alexy, odpowiada głosem słynnego psychopatycznego mordercy – Obawiam się, że Brandon jest teraz zajęty. Ale daj znać, czy ja mogę ci pomóc w jakikolwiek sposób.
logo
Antony Hopkins w reklamie Alexy wciela się w postać Hannibala Lectera. screenshot Youtube / CommercialTime

Na samym końcu włącza się Alexa, która dziękuje wszystkim za zastępstwo i informuje, że sama zajmie się kontaktem z użytkownikami.
Taką zabawną reklamą Amazon wysyła komunikat, że nie boi się wpadek i potrafi się z nich później śmiać. Reklama powstała specjalnie na Super Bowl, czyli finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. Stawki reklamowe przed tym meczem należą do najdroższych na całym rynku i każda firma, której uda się wykupić czas antenowy stara się by to właśnie ich spot reklamowy został zapamiętany.