Od początku lutego Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Od teraz łatwiej będzie odbierać przesyłki kurierskie, bo z doręczycielem umówimy się za pomocą SMS-a.
Jak informuje portal „Wiadomości Handlowe”, każdy, kto będzie chciał skorzystać z tej usługi musi najpierw poprosić nadawcę o umieszczenie numeru telefonu na dokumencie nadania przesyłki. Później ma już pójść łatwo. Każdy oczekujący na przesyłkę otrzyma w dniu doręczenia SMS-a z bezpośrednim numerem do doręczyciela, który ma dostarczyć paczkę. W ten sposób będzie mógł osobiście ustalić godzinę doręczenia.
Numer telefonu do kurierów Poczty Polskiej
- Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem pozwoli na zmniejszenie liczby sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem. Jeśli chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu pamiętajmy o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki – tłumaczy Michał Gawryluk z Poczty Polskiej.
Usługa ta ma zadbać nie tylko o wygodę klientów Poczty Polskiej, ale też poprawić jakość pracy kurierów. Każdy z nich, kiedy już otrzyma SMS-y od osób oczekujących na doręczenie, będzie mógł zaplanować optymalną trasę przejazdu. W ten sposób klienci nie będą musieli cały dzień czekać na przesyłkę.
Wprowadzenie nowej usługi ma podnieść konkurencyjność Poczty Polskiej na rynku usług kurierskich. Już dzisiaj kurierzy tej firmy realizują około 3,5 tys. doręczeń dziennie.
Powiadomienia SMS-em funkcjonują już w całym kraju.