McDonald’s wprowadzi zmianę, na którą wszyscy czekali. Klienci ich za to pokochają

McDonald's walczy z wizerunkiem sprzedawcy śmieciowego jedzenia i zmienia zestawy Happy Meal.
McDonald's walczy z wizerunkiem sprzedawcy śmieciowego jedzenia i zmienia zestawy Happy Meal. Fot . Mateusz Skwarczek / Agencja Gazeta
Zmiana, którą zapowiedziała spółka, dotyczy zestawów Happy Meal na całym świecie. Dbając o najmłodszych konsumentów firma postawi na warzywa i owoce, a wyeliminuje z zestawów nadmiar tłuszczów.


Oczywiście podczas wizyty w McDonald's w dalszym ciągu będzie można zamówić do zestawu cheeseburgera i mleko czekoladowe, ale nie będą one stałym produktem wchodzącym w skład Happy Meal. W podobny sposób kilka lat temu ograniczono sprzedaż słodzonych napojów gazowanych, które w przypadku zestawów dla najmłodszych dostępne są opcjonalnie.

Happy Meal bez sztucznych dodatków
W ramach zmian, ze wszystkich zestawów Happy Meal mają zostać usunięte sztuczne aromaty i barwniki. Dodatkowo spółka chce doprowadzić do wyeliminowania środków konserwujących wszędzie tam, gdzie nie wpłynie to na jakość produktów i bezpieczeństwo konsumentów.

Jak informuje „Portal Spożywczy”, jednym z głównych celów, który postawił sobie McDonald’s, jest obniżenie wartości energetycznej całego zestawu. Po zmianach ma on mieć nie więcej jak 600 kcal.

Dziś w Polsce głównymi napojami proponowanymi do zestawu Happy Meal są woda lub herbata. Z kolei zamiast frytek w sugerowane są pomidorki i jogurt owocowy.

Na opakowaniach zestawów Happy Meal rodzice mogą ponadto znaleźć materiały edukacyjne zachęcające do wyboru zdrowej przekąski. Sieć zapewnia również pełną informację o składzie oferowanych produktów.

Jak informuje „The Guardian”, zmiany te mają wpłynąć na poprawę wizerunku całej sieci, która chce, by klienci przestali ją postrzegać głównie przez pryzmat śmieciowego jedzenia.

Zdrowe jedzenie
To kolejna ze zmian, które chce przeprowadzić spółka. Zaledwie miesiąc temu władze firmy poinformowały, że cała sieć McDonald's przejdzie poważne zmiany i stanie się bardziej przyjazna środowisku. W tym celu zamierzają do 2025 roku przejść na opakowania nadające się do ponownego przetwarzania. Firma przez cały czas stara się dopasować do współczesnych trendów i oczekiwań konsumentów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Polacy wymyślili świetną apkę, która ubierze cię, jak gwiazdę serialu. Atakują nowy, odległy rynek
0 0Krótka ławka trenera Morawieckiego. Nowy minister finansów debiutował jeszcze u Tuska
0 0Do kogo trafiają pieniądze z PFN? Detektyw ujawnia sztuczki na "wyprowadzanie środków"
0 0Smartfona powinniśmy używać co najmniej 25 lat. Ten raport jest zatrważający
0 0"Znaleźli lukę w systemie". Atak na rafinerie obnażył słabe punkty ich zabezpieczeń
0 0"Ktoś dobrze wybrał cel". Uderzenie w saudyjską ropę zaboli cały świat, również nas
NAUKA 0 0Polacy szykują inspirowaną glonami rewolucję w medycynie. Właśnie dostali na to 21 mln zł
0 0Rząd chce wiedzieć, gdzie jeździsz i za ile. Dane z Ubera i Bolta przejmą służby