Tiger is back. W nowej kampanii przekonuje, że każdy ma prawo do błędu

Po zeszłorocznej wpadce, producent napoju Tiger wraca z nową kampanią reklamową
Po zeszłorocznej wpadce, producent napoju Tiger wraca z nową kampanią reklamową Facebook.com/TigerEnergyDrink
Ale po błędzie jest czas na podniesienie się i walkę od nowa. To bezpośrednie nawiązanie do historii tego napoju, który kilka miesięcy temu zaliczył problemy wizerunkowe. Teraz wraca w ciekawej kampanii marketingowej.

Maspex Wadowice, zwany często polskim Nestle, znowu reklamuje napój energetyczny Tiger. Kilka miesięcy temu w mediach społecznościowych Tigera pojawiła się grafika przedstawiająca obwiązany kokardką środkowy palec wyciągnięty w obraźliwym geście i tekst: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Pewnie wszystko przeszłoby bez echa, gdyby nie fakt, że post pojawił się 1 sierpnia, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

Sprawa była szeroko komentowana, dziennikarze wylewali Tigera na wizji, sieci sklepów obiecywały go więcej nie sprzedawać. Producent Tigera, Maspex Wadowice, przyznał się do błędu i wsparł Światowy Związek Żołnierzy AK kwotą 500 tysięcy złotych.

Prezes Maspeksu publicznie przeprosił za wpadkę, rozwiązano też umowę z agencją J. Walter Thompson obsługującą firmę w mediach społecznościowych i usunięto profil Tigera na Instagramie, gdzie pojawił się wspomniany wpis.

Teraz Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią pod tytułem "Bolesne upadki i epickie sukcesy". Nowy spot opowiada o ludziach, którzy realizują swoje pasje, zaliczając przy tym wiele błędów i upadków. Ale prowadzą do jednego – sukcesu. W filmie motocykliście, który próbował stanąć na jadącym motocyklu, w końcu się to udaje.


Nowe reklamy Tigera
Trudno oprzeć się wrażeniu, że spot nawiązuje też do samej historii Tigera – po błędzie w końcu znów próbuje swoich sił i wraca do gry. Z drugiej strony delikatnie nawiązuje do reklam swojego konkurenta – Red Bulla.

– Wychodzimy z nowym komunikatem - "Każdy popełnia błędy, podejmuje złe decyzje i na nich uczy się dochodzenia do perfekcji". W spocie pokazujemy, że Tiger ma dodawać energii, której potrzeba człowiekowi w drodze do osiągnięcia epickich sukcesów, które będą podziwiać inni. Marka dalej chce być blisko młodych ludzi, jednak dojrzewa wraz z nimi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Wronecki, client service director&partner w agencji Brasil, odpowiedzialnej za koncept i strategię kampanii.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.