Znana youtuberka pochwaliła się kartą klubową Rossmanna. Fanki nabiły jej 650 tys. punktów

Historia Rossmanna pokazuje, że z influencerkami trzeba działać ostrożnie
Historia Rossmanna pokazuje, że z influencerkami trzeba działać ostrożnie youtube/Klatex
Historia Rossmanna pokazuje, że z influencerkami trzeba działać ostrożnie. Sieć wysłała youtuberce Klatex zaproszenie, dzięki któremu ta mogła zrobić zakupy szybciej. Nie spodziewała się, że Klatex udostępni numer swojej karty klubowej na kilku kanałach social media swoim fanom.


Akcja związana była z wiosenną promocją sieci, dzięki której można kupić kosmetyki do makijażu z 55 proc. rabatem. Sieć rozesłała do części klientów zaproszenia za pomocą aplikacji mobilnej klubu Rossmann, dzięki której ci mogli skorzystać z promocji kilka dni przed oficjalnym rozpoczęciem.

Jedno z takich zaproszeń trafiło właśnie do Klatex. Kobieta udostępniła numer karty na swoim fanpage'u, InstaStories, grupie facebookowej i wkleiła ją w komentarze pod jednym z vlogowych odcinków.

Punkty Rossmann
W ten sposób w ciągu 3 dni zebrała na niej 650 tys. punktów, które (teoretycznie) mogłaby potem wymienić na zakupy w sklepie. Jeden punkt to jedna wydana wcześniej złotówka, oznacza to więc, że fani nie miarkowali się w trakcie zakupów. Vlogerka ma ponad 50 tys. subskrybentów, a jej odcinki regularnie ogląda przeszło 100 tys. osób.

Skala wykorzystania karty przeraziła jednak youtuberkę do tego stopnia, że postanowiła zgłosić sprawę do administratora. – Zaczęło mnie to przerastać – przyznała Klatex. Zebrane przez nią punkty zostały usunięte. Rossmann pouczył też vlogerkę, że jej zachowanie naruszyło regulamin korzystania z karty.


Aplikacja Rossmanna pojawiła się w pierwszym kwartale ubiegłego roku i od razu wywołała duże poruszenie. Już kilkadziesiąt godzin po uruchomieniu była najczęściej instalowaną w całej Polsce w czołowych sklepach dla urządzeń mobilnych z systemem Android i iOS.

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili