
Miał zrewolucjonizować branżę marketingu i nasz sposób komunikacji. Tymczasem, jak na razie, technologia VR podzieliła los Segwaya - zamiast przełomu dostaliśmy zabawkę, która służy wąskiej grupie tech-zajawkowiczów. Czy VR umiera? Jeden z prelegentów Forum IAB, Artur Kurasiński, jest przekonany, że czas VR-u i coraz popularniejszego AR-u tak naprawdę dopiero nadchodzi.
Więcej na temat VR-u, relacji: technologia-człowiek i digital marketingu, opowiedzą eksperci branżowi podczas FORUM IAB. Przed nami dwunasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 6-7 czerwca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem przewodnim: „Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia”. Szczegółowy program oraz informacje o zapisach znajdują się na stronie: https://forumiab.pl/
