Lewandowski i Grosik zamiast Świeżaka. Za zakupy w Biedronce będziemy zbierać piłkarzy

Biedronka chce, byśmy zapomnieli o świeżakach i zbierali naklejki i karty z wizerunkami polskich piłkarzy
Biedronka chce, byśmy zapomnieli o świeżakach i zbierali naklejki i karty z wizerunkami polskich piłkarzy YouTube.com/user/SklepyBiedronka (screen)
Sieć sklepów Biedronka po raz kolejny została sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Właśnie wypuściła na rynek album, do którego można wklejać naklejki, jakie będą rozdawane w zamian za odpowiednie wydatki na zakupy w sklepach sieci.

To kolejna po „Gangu Świeżaków” akcja Biedronki, która angażuje klientów w zbieranie unikalnych gadżetów. Sieć zapewnia, że we wszystkich 2825 sklepach można kupić album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy. Do 14 maja 2018 roku kosztuje 9,99 zł, jeśli mamy kartę lojalnościową Biedronki. Regularna cena to 14,99 zł.

„Dumni z naszych” w Biedronce
W albumie jest też miejsce na 96 naklejek z wizerunkami piłkarzy i ciekawostkami na temat naszej kadry oraz 18 kart kolekcjonerskich. Te prezenty będą rozdawane w sklepach za darmo, jeśli zrobimy zakupy za przynajmniej 40 złotych. Naklejki będą pakowane w saszetki po 3 sztuki. Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Cała akcja nosi nazwę „Dumni z naszych”. Biedronka organizuje ją przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Rosji. Rzecz jasna nie może nawiązywać do mundialu, ponieważ nie została jego sponsorem, ale może promować się z użyciem wizerunków polskich piłkarzy i reprezentacji. Album powstał we współpracy z PZPN.


Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.