Lewandowski i Grosik zamiast Świeżaka. Za zakupy w Biedronce będziemy zbierać piłkarzy

Biedronka chce, byśmy zapomnieli o świeżakach i zbierali naklejki i karty z wizerunkami polskich piłkarzy
Biedronka chce, byśmy zapomnieli o świeżakach i zbierali naklejki i karty z wizerunkami polskich piłkarzy YouTube.com/user/SklepyBiedronka (screen)
Sieć sklepów Biedronka po raz kolejny została sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Właśnie wypuściła na rynek album, do którego można wklejać naklejki, jakie będą rozdawane w zamian za odpowiednie wydatki na zakupy w sklepach sieci.

To kolejna po „Gangu Świeżaków” akcja Biedronki, która angażuje klientów w zbieranie unikalnych gadżetów. Sieć zapewnia, że we wszystkich 2825 sklepach można kupić album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy. Do 14 maja 2018 roku kosztuje 9,99 zł, jeśli mamy kartę lojalnościową Biedronki. Regularna cena to 14,99 zł.

„Dumni z naszych” w Biedronce
W albumie jest też miejsce na 96 naklejek z wizerunkami piłkarzy i ciekawostkami na temat naszej kadry oraz 18 kart kolekcjonerskich. Te prezenty będą rozdawane w sklepach za darmo, jeśli zrobimy zakupy za przynajmniej 40 złotych. Naklejki będą pakowane w saszetki po 3 sztuki. Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Cała akcja nosi nazwę „Dumni z naszych”. Biedronka organizuje ją przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Rosji. Rzecz jasna nie może nawiązywać do mundialu, ponieważ nie została jego sponsorem, ale może promować się z użyciem wizerunków polskich piłkarzy i reprezentacji. Album powstał we współpracy z PZPN.


Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.