
Reklama.
To kolejna po „Gangu Świeżaków” akcja Biedronki, która angażuje klientów w zbieranie unikalnych gadżetów. Sieć zapewnia, że we wszystkich 2825 sklepach można kupić album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy. Do 14 maja 2018 roku kosztuje 9,99 zł, jeśli mamy kartę lojalnościową Biedronki. Regularna cena to 14,99 zł.
„Dumni z naszych” w Biedronce
W albumie jest też miejsce na 96 naklejek z wizerunkami piłkarzy i ciekawostkami na temat naszej kadry oraz 18 kart kolekcjonerskich. Te prezenty będą rozdawane w sklepach za darmo, jeśli zrobimy zakupy za przynajmniej 40 złotych. Naklejki będą pakowane w saszetki po 3 sztuki. Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.
W albumie jest też miejsce na 96 naklejek z wizerunkami piłkarzy i ciekawostkami na temat naszej kadry oraz 18 kart kolekcjonerskich. Te prezenty będą rozdawane w sklepach za darmo, jeśli zrobimy zakupy za przynajmniej 40 złotych. Naklejki będą pakowane w saszetki po 3 sztuki. Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.
Cała akcja nosi nazwę „Dumni z naszych”. Biedronka organizuje ją przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Rosji. Rzecz jasna nie może nawiązywać do mundialu, ponieważ nie została jego sponsorem, ale może promować się z użyciem wizerunków polskich piłkarzy i reprezentacji. Album powstał we współpracy z PZPN.
Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.