Jak rozkręcić startup, który w 2 miesiące zarobi 9000 dolarów? Grzegorz Róg rozpisał to krok po kroku

Grzegorz Róg rozkręcił kilka dochodowych startupów. Swoim doświadczeniem dzieli się na platformie eduweb.pl
Grzegorz Róg rozkręcił kilka dochodowych startupów. Swoim doświadczeniem dzieli się na platformie eduweb.pl Fot. materiały prasowe
Wystarczy dobry pomysł i odpowiednia doza determinacji, żeby wprowadzić go w życie - z tym stereotypowym przekonaniem w świat e-biznesu nadal wkracza spora liczba przedsiębiorców. Internetowa rzeczywistość bardzo szybko weryfikuje jednak przekonanie, że innowacyjną ideę wystarczy ogłosić wszem i wobec, a potem czekać na “miliony lajków” i setki klientów.

Wypromowanie produktu w internecie tylko z pozoru wydaje się łatwiejsze, niż w “rzeczywistości”. Owszem, darmowych narzędzi, platform czy kanałów komunikacji jest sporo, ale dopóki nie zamierzacie bogacić się na produkcji filmików z hasającymi po podwórku szczeniaczkami, prawdopodobieństwo, że informacja o waszym produkcie sama z siebie stanie się viralem jest niska.

Wyjścia, aby przebić się przez internetowy szum są dwa: próbować i popełniać błędy na własną rękę, albo skorzystać z doświadczenia kogoś, kto wcześniej już tę ścieżkę przeszedł. Twórca platformy eduweb.pl, Grzegorz Róg, przekonuje, że skuteczniejsza jest ta druga.

eduweb.pl uruchomił właśnie akcję Miesiąc E-Biznesu, w ramach której dostępne są kursy dotyczące zagadnień związanych z prowadzeniem skutecznego biznesu w sieci. Podstawę stanowi prowadzony przez Grzegorza Roga Kurs “Nowoczesny biznes w sieci”.

Co odróżnia go od dziesiątków podobnych tutoriali, na które natkniemy się w sieci?

Realne przykłady. Grzegorz mówi o tym, czego sam nauczył się prowadząc internetowy biznes. A właściwie biznesy.

- Od ponad 10 lat uruchamia w sieci własne projekty oraz produkty dla klientów. Twórca eduweb.pl i szeregu innych serwisów, w tym learnux.io - tak przedstawia się w notatce umieszczonej obok opisu kursu.

Odpowiedź na pytanie jak wysoko należy cenić jego 10-letnie doświadczenie, poznajemy w trakcie kursu, który opiera się między innymi na analizie sukcesu learnux.io. Grzegorz krok po kroku tłumaczy uczestnikom, jak rozkręcił startup, który w pierwsze 2 miesiące zarobił 9000 dolarów.


- Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i rozwój własnego biznesu w sieci - zapewnia i dodaje, że aby w pełni wykorzystać tę okazję warto czerpać z doświadczenia tych, którym rzeczywiście udało się stworzyć projekty przynoszące milionowe dochody.



Oprócz Grzegorza Roga, kursy na eduweb.pl prowadzą Paweł Tkaczyk, “specjalista w dziedzinie budowania marki osobistej, autor dwóch książek, mentor marketingowy stojący za wizerunkiem niezliczonych firm” czy Szymon Słowik, który marketingiem zajmuje się “zarówno od strony agencji reklamowej, jako freelancer prowadzący kampanie reklamowe oraz właściciel własnej firmy”.

To nie wszystko, ponieważ w trakcie akcji masz także szansę wziąć udział w streamowanych na żywo, darmowych szkoleniach a także pobrać darmową checklistę, która pozwoli Ci zaplanować, przygotować i uruchomić skuteczny startup!

Jak wpasować się w trendy?
Jak szukać potencjalnych użytkowników czy influencerów?
Jak przeanalizować konkurencję i stworzyć lepszy produkt?
Dlaczego nie warto pisać biznesplanu i co stworzyć zamiast niego?
Jak zyskać tysiące użytkowników nie wydając ani grosza na promocję?

Jeśli znasz odpowiedzi na te pytania nie musisz wchodzić na eduweb.pl.

Artykuł powstał we współpracy z INSIGO

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.