Znany instagramer straszy, że to koniec zarabiania na Instagramie. "Weźcie się za prawdziwą pracę"

Zarabianie na Instagramie. Era influencerów dobiega końca?
Zarabianie na Instagramie. Era influencerów dobiega końca? pixabay.com
Ma ponad 10 mln fanów na Instagramie i jedną prostą radę dla swoich potencjalnych naśladowców. - Weźcie się za prawdziwą pracę – poucza Josh Ostrovsky, znany szerzej pod nickiem The Fat Jewish („Tłusty Żyd”).


"Era influencerów dobiega końca" – wieszczy Ostrovsky. Jego zdaniem w dzisiejszych czasach wszyscy chcieliby oddziaływać na opinię publiczną, a jednocześnie „nikt nie chce znaleźć pracy”. A to błąd.

– Ludzie zaczynają doświadczać czegoś w rodzaju poczucia wypalenia social mediami – opowiada instagramer, cytowany przez CNN. – Ile razy mogę patrzeć na twoje dziecko, wspaniały, różowy zachód słońca w Los Angeles, miskę z jagodami acai albo telewizor 5K? – pyta retorycznie.

Zarabianie na Instagramie
The Fat Jewish zauważa też, że influencerów zrobi się w końcu zbyt wielu. Marki będą mogły w nich przebierać jak w ulęgałkach, co przełoży się na oferowane stawki. – Im więcej osób dołącza do marek, tym mniej jest warta każda osoba – dorzuca.


Ostrovsky postanowił wcielić już swoje rady w życie. Wypuścił na rynek wina pod marką Swish. Instagramer chce tchnąć nieco fantazji i humoru w tę skostniałą branżę, proponując konsumentom napoje alkoholowe pod takimi nazwami jak „Family Time is Hard” („Przebywanie z rodziną jest męczące”). Ostrovsky chwali się, że wina rozprowadza już 20 tys. handlarzy.


Trudno jednak nie zauważyć, że The Fat Jewish dyskontuje w ten sposób swoją popularność zdobytą jako... influencer.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.