Naprawdę dadzą 2000+ na drugą żonę? Tak wiele nie obiecał jeszcze nikt

Plakaty o dziwnej treści od kilku dni przyciągają uwagę warszawiaków
Plakaty o dziwnej treści od kilku dni przyciągają uwagę warszawiaków Foto: Konrad Bagiński / INNPoland.pl
Obietnice bez pokrycia wiszące na słupach ogłoszeniowych w Warszawie zapowiadają m.in. program 2000+ na drugą żonę i budowę kosmodromu na Miejskiej. Przyciągają uwagę tysięcy warszawiaków, wiele osób staje przed nimi i z niedowierzaniem wczytuje się w treść plakatów.

Ale na obietnicach się skończy, bo plakaty, które zaskakują mieszkańców stolicy to sprytna akcja promocyjna. Chociaż wielu żałuje, że to tylko reklama, bo zapowiedzi niższych cen na alkohol albo zawrócenia biegu Wisły zasługują na uwagę.

Okazuje się, że to sprytna i nietypowa reklama jednej z drukarni. ViperPrint z Częstochowy wydrukuje wszystkie obietnice bez pokrycia. Składają je wyimaginowane postaci – Janusz Nosacz, Mirosław Pierdas i czy Wacław Boski.

Kosmodrom na Miejskiej? Czemu nie :) Jako drukarnia drukujemy wszystkie obietnice.. nawet te najbardziej odjechane...

Opublikowany przez ViperPrint Piątek, 7 września 2018
Skąd pomysł?
Firma tłumaczy, że przed zbliżającym i się wyborami rośnie zainteresowanie podobnymi treściami i to świetna okazja do promowania swoich usług.

Na ulicach Warszawy zawisło ponoć ok. 5000 plakatów drukarni, budzą naprawdę duże zainteresowanie. Nie wiadomo jednak, czy zauważą je ci, którzy będą w wyborach startować.

Mimo wszystko trudno będzie im przebić rosyjski oddział Telepizzy, który obiecał darmową pizzę przez 100 lat za zrobienie sobie tatuażu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.