Założyciel Biedronki znalazł patent na zakaz handlu. W jego sklepie nie będzie żadnej obsługi

Sklep Bio Family we Wrocławiu
Sklep Bio Family we Wrocławiu facebook.com/Bio Family Supermarket
Pierwszy bezobsługowy i całodobowy supermarket w Europie – pod takim hasłem reklamuje się sklep Bio Family w Poznaniu. Dzięki temu placówka będzie mogła działać także w niedziele niehandlowe. Sieć należy do rodziny Świtalskich, założycieli m.in. Biedronki.


Ze specjalną kartą Open 24/7 klienci Bio Family w Poznaniu będą mogli robić teraz zakupy bez udziału kasjerów. Ci staną się całkowicie zbędni, bo po włożeniu produktów do czytnika można udać się do kasy samoobsługowej i zapłacić za wszystko kartą płatniczą. Placówka, jak wskazuje sama nazwa, będzie czynna przez całą dobę.

Sposób na niehandlowe niedziele
Sieć reklamuje, że pozbycie się personelu pozwoli na zrobienie zakupów w dni, które ustawodawca wskazał jak wolne od pracy, czyli w święta i niedziele wolne od handlu.

Bio Family została stworzona przez rodzinę Świtalskich. Głowa rodu, Mariusz Świtalski to twórca takich marek jak Eurocash, Żabka, Małpka Express i Biedronka. Tej ostatniej biznesmen pozbył się w 1998 roku na rzecz portugalskiego koncernu Jeronimo Martins.

Sieć Bio Family sprzedaje jedzenie i kosmetyki z europejskim certyfikatem żywności ekologicznej. W jej sklepach można znaleźć wiele produktów wegańskich, wegetarianskich i bezglutenowych. Swoje placówki ma w Poznaniu, Swarzędzu i Wrocławiu. Jeżeli testy nowego, bezobsługowego formatu wypalą, koncept ma zostać rozszerzony także na pozostałe miasta.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.