Reklama.
Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska, liderem rynku sprzedaży online biletów w Polsce. Dzięki tej inicjatywie Allegro wzbogaci ofertę, zapewniając klientom wygodny dostęp do najszerszego katalogu najbardziej popularnych i pożądanych wydarzeń kulturalnych, sportowych, muzycznych i rodzinnych w Polsce.
Kwota transakcji ani jej warunki nie są znane, ale wiadomo, że na połączenie sił musi wyrazić zgodę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Z tego wynika, że Allegro przejęło przynajmniej połowę akcji eBilet.
Bilety na Allegro
– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro.
– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro.
Nuyts przypomina, że internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 milionów złotych i rośnie o około 20 proc. rocznie. Klienci, którzy będą chcieli kupić bilety mogą teraz skorzystać np. z opcji Allegro Smart, czyli taniej wysyłki zakupionych produktów.
W ten sposób Allegro odsadza od siebie konkurencję, jaką mógł stać się na przykład Facebook Marketplace.