Pokazują uczniom realia ich wymarzonej pracy. Program The Code to inspiracja dla młodych ludzi

Podczas programu The CODE uczniowie mają szansę zapoznania się z organizacją firmy i codziennością jej pracowników.
Podczas programu The CODE uczniowie mają szansę zapoznania się z organizacją firmy i codziennością jej pracowników. mat. prasowe Dentsu Aegis Network
Skąd młody człowiek ma wiedzieć, co chce w życiu robić, skoro nigdy tego nie robił? Właśnie z tym problemem rozprawia się program The CODE organizowany przez Dentsu Aegis Network. Podczas jednodniowej wizyty w firmie uczniowie mieli szansę wcielić się w rolę pracownika w swoim wymarzonym zawodzie.


The CODE to jednocześnie akronim stworzony ze słów Creativity, Opportunities, Diversity, Empowerment (Kreatywność, Możliwości, Różnorodność, Zarządzanie), jak i nazwa programu edukacyjnego Dentsu Aegis Network, który koncentruje się wokół wsparcia młodych ludzi na ich drodze do przyszłej kariery zawodowej. Narodzony w Londynie, w tym roku miał swoją premierę w Polsce.

Dzień z życia pracownika
Podczas jednodniowej wizyty w firmie Dentsu Aegis Network 45 młodych ludzi miało szansę uczestniczyć w dwóch godzinach codziennej pracy przedsiębiorstwa. Każdy z uczniów był pod opieką pracownika-opiekuna, z którym chodził na spotkania, tworzył media plan czy uczestniczył w tworzeniu strategii dla klienta. Pod koniec dnia uczestnicy programu wykorzystują nabyte umiejętności, biorąc udział w briefingu klienckim i burzy mózgów.

The CODE odbywał się w ramach „Dnia Przedsiębiorczości”, w którym rokrocznie uczestniczy około 30 tysięcy uczniów z ponad 600 szkół oraz około 30 tysięcy wolontariuszy z ponad 12 tysięcy firm i instytucji.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Unia Europejska zgodnie ustanowiła ramy umożliwiające karanie za dokonanie cyberataków zagrażających poszczególnym państwom.

Anna SzubertAnna Szubert

1 czerwca w Hali Expo w Łodzi odbędzie się siódma edycja pokazu polskich projektantów Marka Wspiera Markę. To wydarzenie wyjatkowe na skalę Polski.

Igor IluninIgor Ilunin

Nasze samochody jeszcze nie jeżdżą samodzielnie. Na pewno też nie latają. Ale postęp technologiczny ostatnich kilku lat jest zadziwiający.