To dopiero ułańska fantazja. Polscy urzędnicy reklamowali wódkę muzułmanom

Krajowy Ośrodek Wspierania Rolnictwa postanowił rozreklamować polską wódkę w kraju, w którym formalnie obowiązuje prohibicja.
Krajowy Ośrodek Wspierania Rolnictwa postanowił rozreklamować polską wódkę w kraju, w którym formalnie obowiązuje prohibicja. Fot. Pixabay / Olgaozik
Jak wiadomo, nowe wyzwania wymagają nowych sposobów działania. Wychodząc z tego założenia pracownicy Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa postanowili wypromować polską wódkę w Dubaju – miejscu, w którym zwykle konferują możni tego świata. Do współpracy zaproszono lokalne influencerki. Te jednak, po powrocie do domu, nie paliły się, by pisać o wódce.


Blogerki były trzy, o relatywnie umiarkowanej popularności – Ishita (17 tys. followersów), Debbie (16 tys.) oraz Sana (debiutantka). W ubiegłym roku przyjechały do Polski, by skosztować polskiej kuchni i wódek.

Powstałymi w ten sposób materiałami reklamującymi Polskę pochwalił się nawet minister rolnictwa. – Program misji studyjnej dotyczył promocji polskiej żywności w zagranicznych mediach społecznościowych – mówił Jan Krzysztof Ardanowski. – Uwzględniał m.in. promocję polskich alkoholi, w tym wódki – dodawał, wiążąc sprzedaż polskiej wódki z wysiłkami promocyjnymi KOWR.

Blogerki milczą
Szkopuł w tym, że blogerki – wyjąwszy Debbie, która jest Amerykanką – pominęły wódkę milczeniem. Na Instagramie Ishity można znaleźć zdjęcie opróżnionych kieliszków, bez jasnego wytłumaczenia, o co chodzi. Sana swoje posty ustawiła jako prywatne.


KOWR nie odpowiedział na pytania wp.pl dotyczące kosztów i efektów tej eskapady, czy sensu promowania alkoholu w krajach muzułmańskich – gdzie w olbrzymiej większości konsumpcja alkoholu jest nielegalna, a w niektórych krajach surowo karana.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.