Masz pomysł na startup i chcesz zrobić przy okazji coś dobrego? To konkurs dla ciebie

Digital Fundraising Competition to konkurs, poprzez który UNICEF Polska szuka rozwiązań, które pomogą efektywniej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom w trudnej sytuacji na całym świecie.
Digital Fundraising Competition to konkurs, poprzez który UNICEF Polska szuka rozwiązań, które pomogą efektywniej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom w trudnej sytuacji na całym świecie. mat. pras.
Możesz pomóc milionom dzieci na całym świecie a jednocześnie rozwinąć swój pomysł lub startup na skalę globalną. Startuje właśnie konkurs organizowany przez Ambasadę Dobrej Woli UNICEF. Jego celem jest usprawnienie procesu zbierania środków na pomoc dzieciakom i wykorzystanie nowoczesnych technologii w zbożnym celu.


Większość osób ma w sobie choć odrobinę empatii i lubi od czasu do czasu zrobić coś społecznie użytecznego. Teraz taką szansę będą mieli również innowacyjni przedsiębiorcy. To jednocześnie możliwość rozwinięcia swojego pomysłu lub firmy w sposób prawdziwie globalny.


O co chodzi w Digital Fundraising Competition?
To konkurs, poprzez który UNICEF Polska szuka innowacyjnych rozwiązań, głównie z obszaru AdTech&Marketing, które pomogą organizacji efektywniej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom w trudnej sytuacji na całym świecie. W jury konkursu zasiądą znani eksperci ze świata technologii i innowacji m.in. Michał Jaskólski (Angel Investor), Jowita Michalska (CEO, Digital University) czy Tomasz Rudolf (CEO, The Heart Warsaw).

– Ambasada Dobrej Woli to zupełnie nowy koncept pomagania w globalnej strukturze UNICEF. Wierzymy w to, że Polska może wykorzystać swoją regionalną pozycję centrum technologicznego i biznesowego na rzecz opracowywania przełomowych rozwiązań dla dzieci z całego świata. Digital Fundraising Competition to pierwsza inicjatywa, która pomoże nam jeszcze lepiej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.


Jak się zgłaszać?
Można to zrobić od 17 kwietnia do 19 maja 2019 roku. Aplikacje można składać w ramach dwóch ścieżek. Pierwsza to "Market stage" – jest przeznaczona dla rozwiązań już gotowych i zweryfikowanych przez rynek. Chodzi o projekty działające, które można byłoby wdrożyć w UNICEF Polska i które usprawniłyby proces pozyskiwania funduszy.
Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Zrobił aplikację, bo chciał pomóc mamie. Okazała się takim hitem, że rzucił pracę i założył firmę
0 0Przepis PiS-u na bezkarność. Człowiek partii na czele najważniejszego organu kontroli w państwie
0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł
0 0E-sport w Polsce potrzebuje pracowników. Ale uczelnie nie potrafią ich kształcić