Świetny żart Google i Marvela. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę jedno słowo

Thanos z Avengers usuwa wyniki wyszukiwania w Google.
Thanos z Avengers usuwa wyniki wyszukiwania w Google. Fot. materiały prasowe Marvel Studios / Disney
Właśnie ruszyła nietypowa promocja filmu Avengers: Koniec gry w wyszukiwarce Google. Wystarczy jeden trik, aby postać zaczęła... usuwać wyniki. Dla podtrzymania zainteresowania produkcją nagrano też nową wersję pewnej znanej piosenki.


Google przygotowało easter egga dla fanów najnowszej produkcji Marvela. Na szczęście nie ma w nim żadnych spoilerów. Jest to nawiązanie do filmu Avengers: Wojna bez granic. Thanos w poprzedniej części, po zdobyciu wszystkich klejnotów, za jednym pstryknięciem palców pozbył się połowy populacji. Teraz, po premierze najnowszej odsłony, można przeżyć ten moment jeszcze raz. Aby tego dokonać, wystarczy wygooglować imię bohatera.

Wpisując w popularną wyszukiwarkę "Thanos", oprócz wyników otrzymamy niespodziankę czekającą w prawym górnym rogu ekranu. Zaraz obok opisu postaci pojawia się Rękawica Nieskończoności. Po kliknięciu w nią wyniki wyszukiwania zaczną nagle znikać, a ich liczba wyświetlana na górze zmaleje.



Avengers: Koniec gry - recenzje i opinie
Jak pisał w recenzji Avengers: Koniec gry Bartosz Godziński z serwisu naTemat.pl, film jest godnym finałem, a gra aktorska i efekty komputerowe stoją na wysokim poziomie.



Rękawica "znikająca" wyniki Google'a, to nie pierwsza niekonwencjonalna reklama serii. Avengers słyną z ciekawych kampanii marketingowych w internecie. Jak pisaliśmy w INNPoland.pl przy okazji premiery poprzedniej części w sieci pojawił się film, na którym Minister Ochrony Ziemi ostrzega przed najazdem obcej cywilizacji. W orędziu zawarto także informacje o tym, jakie zjawiska są początkiem inwazji i jak się przed nią uchronić.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Igor IluninIgor Ilunin

Większość ludzi już jest przyzwyczajona do przyswajania danych i multimediów na wielu ekranach. Stąd oczekiwana, że samochody zapewnią podobne możliwości, są naturalne.

Piotr BuckiPiotr Bucki

Czasem na szkoleniach przeprowadzam pewien eksperyment. Proszę uczestników, żeby wskazali lewą i prawą stronę. Nic trudnego. Dla przeważającej większości. To jednak nie koniec eksperymentu.

Tomasz SwiebodaTomasz Swieboda

Polski rynek venture capital z roku na rok staje się coraz dojrzalszy i powoli zaczyna przypominać zachodnie ekosystemy. Tak w ostatnich dwóch latach wyglądała lokalna scena startupowa.