Mr. Ziggi to nowy proszek Zygmunta Chajzera. Prezenter chce ekologicznie wyprać wasze brudy.
Mr. Ziggi to nowy proszek Zygmunta Chajzera. Prezenter chce ekologicznie wyprać wasze brudy. Fot. Michal Mutor / Agencja Gazeta
Reklama.
Czy na pewno "bielsze nie będzie"?
Cel, jaki postawił sobie Mr. Ziggi – to z niszy zrobić masową kategorię. Linia produktów prezentera ma być przede wszystkim ekologiczna. Chajzer przyznaje w rozmowie z „Pulsem Biznes”, że długo szukał producenta spełniającego jego oczekiwania.
Okazał się nim Clovin, odpowiedzialny za markę Clever. Produkty „Chajzera & Clovina” mają pojawić się w sklepach już w lipcu. Ich ceny będą się wahać między produktami „z palet”, a tymi z wyższej półki.
– Polacy deklarują, że troszczą się o środowisko i chcą kupować mądrze. My mówimy: sprawdzam – zapowiada Chajzer.
Anna Korcz zapowiedziała budowę domu seniora
Niecodzienne biznesy często wpadają do głów celebrytów. Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, znana aktorka uważa Anna Korcz, że starsi ludzie żyją w osamotnieniu i potrzebują uwagi, więc otworzyła dla nich specjalny ośrodek.
Dom ma pomieścić 120 pensjonariuszy i wyznaczyć nowe trendy w opiece nad starszymi ludźmi.
Biznesy nie zawsze wypalają
Głośno jest też o spółce innego celebryty - Radosław Majdan ma 1/3 udziałów w Vabun. Zadebiutowała na NewConnect w zeszłym roku. W pierwszych dniach inwestorzy dosłownie oszaleli na punkcie spółki. Jej wartość wzrosła z 1,86 do 8,25 zł za akcję. Błyskawiczne wzrosty skończyły się jednak równie szybko, jak zaczęły.