Najnowszy Mac Pro jak tarka do warzyw. IKEA konsekwentnie ściera się z Apple

Mac Pro swoim wyglądem przypomina tarkę do warzyw. IKEA wykorzystała to w nowej reklamie.
Mac Pro swoim wyglądem przypomina tarkę do warzyw. IKEA wykorzystała to w nowej reklamie. IKEA reklama
Co ma wspólnego nowy Mac Pro i tarka do warzyw? – na to pytanie w swojej nowej reklamie odpowiada IKEA. Jak widać szwedzka firma chce zrobić surówkę z „jabłkiem” i zetrzeć je na tarce za niecałe 4 dolary.


Mac pro, który swoim wyglądem przypomina właśnie tarkę, kosztuje przy tym 6 tys. bez dolara. IKEA postanowiła zestawić te dwa produkty na swoim nowym plakacie.

Cena w tym przypadku jest skrajnie różna, ale patrząc na design Maca, można wyczuć inspirację tarką.

Apple wyśmiany na własnej konferencji
O drwinach z nowego Maca pisaliśmy w INNPolnad po konferencji Apple. Wtedy głównym czynnikiem wprawiającym w zażenowanie był stojak do monitora.

To nie jego wygląd był obiektem drwin. Nawet nie sama cena była zaskakująca, bo Apple od lat jest drogie. Najbardziej absurdalne było to, że był od sprzedawany oddzielnie.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Polacy wymyślili świetną apkę, która ubierze cię, jak gwiazdę serialu. Atakują nowy, odległy rynek
0 0Krótka ławka trenera Morawieckiego. Nowy minister finansów debiutował jeszcze u Tuska
0 0Do kogo trafiają pieniądze z PFN? Detektyw ujawnia sztuczki na "wyprowadzanie środków"
0 0Smartfona powinniśmy używać co najmniej 25 lat. Ten raport jest zatrważający
0 0"Znaleźli lukę w systemie". Atak na rafinerie obnażył słabe punkty ich zabezpieczeń
0 0"Ktoś dobrze wybrał cel". Uderzenie w saudyjską ropę zaboli cały świat, również nas
NAUKA 0 0Polacy szykują inspirowaną glonami rewolucję w medycynie. Właśnie dostali na to 21 mln zł
0 0Rząd chce wiedzieć, gdzie jeździsz i za ile. Dane z Ubera i Bolta przejmą służby