Co ma wspólnego nowy Mac Pro i tarka do warzyw? – na to pytanie w swojej nowej reklamie odpowiada IKEA. Jak widać szwedzka firma chce zrobić surówkę z „jabłkiem” i zetrzeć je na tarce za niecałe 4 dolary.
Mac pro, który swoim wyglądem przypomina właśnie tarkę, kosztuje przy tym 6 tys. bez dolara. IKEA postanowiła zestawić te dwa produkty na swoim nowym plakacie.
Cena w tym przypadku jest skrajnie różna, ale patrząc na design Maca, można wyczuć inspirację tarką.
Apple wyśmiany na własnej konferencji
O drwinach z nowego Maca pisaliśmy w INNPolnad po konferencji Apple. Wtedy głównym czynnikiem wprawiającym w zażenowanie był stojak do monitora.
To nie jego wygląd był obiektem drwin. Nawet nie sama cena była zaskakująca, bo Apple od lat jest drogie. Najbardziej absurdalne było to, że był od sprzedawany oddzielnie.