
Trzeba być komunikatywnym, mieć oczy dookoła głowy, wykonywać wiele rzeczy naraz i przede wszystkim mieć stalowe nerwy, gdy nadejdzie kryzys. Bo w pracy specjalisty od public relations (PR) sytuacje ekstremalne zdarzają się dosyć często i jego/jej głowa w tym, by szybko ugasić pożar gaśnicą, jaką jest dziś technologia.
Artykuł jest częścią serii "Ekstremalne wywiady powered by Lenovo ThinkPad X1 Extreme". Specjalista ds. Public Relations musi nie tylko umieć pisać, ale czasem także fotografować, kręcić filmy i montować je za pomocą różnorakich aplikacji. Musi też znać się na technologii, pracy w zespole, a czasem na zarządzaniu nim oraz na rozwiązywaniu kryzysów. Co jednak najważniejsze bardzo często zmuszony jest do działania pod presją czasu. Musi być więc ekstremalnie wielozadaniowy tak jak wyposażony w procesor Intel® Core™ 8 generacji laptop ThinkPad X1 Extreme, który jest w stanie wykonywać kilka wymagających zadań jednocześnie, analizując duże ilości danych, renderując obrazy, edytując filmy i obsługując aplikacje VR.
Artykuł powstał we współpracy z Lenovo