Choć sprawa miała być naprostowana jeszcze wczoraj rano, awaria wciąż trwa, w mniejszej skali. Współczujemy osobom administrującymi profile społecznościowe marki, bo klienci są wściekli.
Komunikat o awarii zawisł na stronie mBanku we wtorek rano, już ok. godz. 10 bank poinformował, że usterka jest usunięta. Jego zdaniem trwała niespełna 40 minut.
Najwidoczniej nie dla wszystkich. Komentarze klientów mBanku, informujących, że wciąż nie działa logowanie lub przelewy, pojawiały się na Facebooku po ogłoszeniu naprawionej awarii, a także następnego dnia - jeszcze w momencie pisania tego tekstu. Pominęliśmy oczywiście zwyczajowe hejty i utyskiwania bez wyraźnej przyczyny.
Sprawdziliśmy u kilku dziennikarzy naszej redakcji, którzy są klientami mBanku - wciąż występowały problemy z przelewami oraz logowaniem w aplikacji mobilnej.
Aktualizacja: mBank twierdzi, że awaria została usunięta we wtorkowy poranek, 15 października.