Heyah to polska marka, która od 2004 roku oferuje usługi telekomunikacyjne. Teraz zyskała nowy wizerunek, a klienci skorzystają z niecodziennej oferty: będą mieli dwa miesiące w cenie jednego.
Marka Heyah po udanym starcie w 2004 roku zmienia swój wizerunek. Przypomnijmy, że wchodząc na rynek 16 lat temu Heyah oferowało klientom najniższe w kraju ceny połączeń wewnątrz sieci czy, po raz pierwszy w Polsce, naliczanie sekundowe od początku rozmowy. Od tego czasu wiele się zmieniło i raczej w dobie tanich abonamentów ciężko już zaskoczyć nową ofertą. A jednak się udało.
Marka wprowadza nową ofertę, którą nazywa Heyah 01. Oznacza to, że za jeden miesiąc płacimy, a za drugi mamy za darmo. Dwa miesiące łącznie będą kosztować nas 39 złotych. W tym dostaniemy nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni - czytamy w komunikacie Heyah.
Dodatkowo wszelkie formalności, łącznie z zamówieniem karty sim, załatwimy przez internet. Dodano formę płatności znaną z serwisów VOD, czyli wystarczy podpiąć naszą kartę płatniczą, a rachunek co dwa miesiące będzie sam się opłacał.
Heyah jest znana z dużej czerwonej łapy czy z sloganów reklamowych „No to sru” czy „Bez ściemy”. Obecnie marka zmieniła swój wizerunek na bardziej hakerski, czyli grafiki nawiązujące właśnie do hakowania, programowania czy kodu binarnego. Hasłem przewodnim kampanii jest „Wiesz, co robić”.