
Reklama.
Powód jest prozaiczny: AmRest, dotychczasowy właściciel serwisu, sprzedał go hiszpańskiej grupie Glovo. Tamta natomiast postanowiła wygasić starą markę.
– Kończymy migrację (danych - przyp. red.), zamykając tym 10-letni rozdział pierwszego serwisu do zamawiania jedzenia w Polsce – stwierdził Tomasz Michalski, head of Performance Marketing w PizzaPortal.pl, cytowany przez portal wiadomoscihandlowe.pl
Strona PizzaPortal.pl przekonuje teraz do zainstalowania aplikacji Glovo, a na zachętę oferuje 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie.
Glovo i Biedronka
Nowy właściciel PizzaPortal.pl specjalizuje się nie tylko w dostarczaniu jedzenia z restauracji, ale również może dostarczyć pod nasze drzwi zakupy spożywcze. Glovo podjęło głośną współpracę w tym zakresie z Biedronką, dzięki której zamówienia może realizować nawet w niedziele niehandlowe.Teraz sieć sklepów Biedronka, aby zachęcić klientów do zakupów online, wprowadza obniżki za koszt dostawy.
Czas dostawy średnio wynosi 45 minut. Dodatkowo w przypadku zakupów internetowych nie ma ma limitu wagowego ani cenowego. Obecnie dostawa zakupów z Biedronki jest możliwa w 21 miastach m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach.