Na grupkach Facebookowych i w innych mediach społecznościowych rozgłos zyskała nowa akcja CCC. Chodzi o SMS-y, które Klub CCC rozsyła swoim klientkom. CCC składa w wiadomości życzenia pomyślnego 2021 r. i dodaje otuchy w związku z obecną sytuacją na świecie. Jednocześnie zapewnia klientki o tym, że są najważniejsze. Przypomina też o ich sławnych imienniczkach.
"Historia zna wiele wspaniałych kobiet o imieniu Aneta – Jakóbczak, Kręglicka czy Konieczna. Ale my CCC to zestawienie zawsze otwieramy Tobą, Aneto. Jesteś dla nas najważniejsza. Chcemy, żebyś to wiedziała i przyjęła życzenia pomyślnego 2021 roku, w którym znowu będzie jak dawniej. Albo i lepiej!. Twoje CCC" – brzmi wiadomość, którą podzieliła się z nami jedna z naszych czytelniczek.
Akcja spotkała się z ciepłym odbiorem internautek. Spodobał im się nowy pomysł, a spersonalizowana według imienia wiadomość, jednocześnie wskazuje, że klient jest ważny, jak i przypomina o innych wartych uwagi imienniczkach.
Oryginalne pomysły
Akcja CCC to jeden z przykładów na dotarcie do odbiorców. Dobry pomysł jest podstawą marketingu w dzisiejszym świecie. Ta zasada nie dotyczy jedynie dużych firm. Niedawno opisywaliśmy przedsiębiorcę, który reklamował swoje usługi fotowoltaiczne pisząc, że wykonuje je drogo, nieterminowo i byle jak.
Ogłoszenie zwróciło na siebie uwagę internautów, a sam przedsiębiorca jeszcze nigdy wcześniej nie otrzymał tylu propozycji.