GroupM Poland z tytułem Top Employer 2021. "Rynek pracownika wcale się nie skończył"
Redakcja INNPoland
28 stycznia 2021, 14:27·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 28 stycznia 2021, 14:27
GroupM Poland, firma technologiczna i negocjacyjna agencji mediowych WPP, pomyślnie przeszła proces certyfikacji przez Top Employer Institute i po raz pierwszy otrzymała tytuł Top Employera.
Reklama.
Top Employer
Polski oddział GroupM pomyślnie zakończył audyt procesów HR-owych oraz warunków pracy i otrzymał tytuł Top Employera. Międzynarodowy certyfikat potwierdza, że spółka tworzy przyjazne i profesjonalne środowisko zawodowe. GroupM po raz pierwszy zdobył tego typu certyfikację.
W ostatnich dwóch latach GroupM wprowadził wiele programów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników, udrożniono komunikację na linii zarząd – zespół, spółka otworzyła się na pomysły pracowników, którzy w różnych formach mogli aktywnie współkształtować jej charakter.
– Czas pandemii był dla naszej branży testem, także HR-owym. Od początku priorytetem było dla mnie utrzymanie zespołu i jego wynagrodzeń. Potwierdzenie jakości GroupM jako pracodawcy w trudniejszych warunkach rynkowych cieszy tym bardziej – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland.
– Moim zdaniem „rynek pracownika” w reklamie, szczególnie digitalowej, wcale się nie skończył, nie tylko ze względu na rozwój performance czy e-commerce, ale także większe otwarcie zagranicznych rynków pracy. Nie tylko z tego powodu dbałość o zespół pozostaje dla GroupM i naszych agencji tematem priorytetowym – dodaje.
GroupM zatrudnia obecnie blisko 300 osób (a wraz ze spółkami grupy – ponad tysiąc) i prowadzi rekrutacje na szereg specjalistycznych stanowisk związanych głównie z cyfrowymi usługami. Ilościowo, największy udział w zespole spółki stanowią fachowcy od SEM, social mediów, programmatic, performance oraz content marketingu. Spółka intensywnie rozwija obecnie obszar danych i technologii.
Przypomnijmy, że GroupM działa na rzecz agencji mediowych WPP, tj. MediaCom, Wavemaker i Mindshare pośrednicząc w inwestycjach mediowych ich klientów, a także dostarczając specjalistyczne usługi digital marketingowe.