Zgodnie z komunikatem InPostu w trakcie przerwy nie będą działać:
tworzenie przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek,
tworzenie i umieszczenie przesyłek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej,
tworzenie, opłacania przesyłek paczkomatowych przez ShipX,
tworzenie, opłacanie przesyłek i generowanie etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania,
tworzenie przesyłek na podstawie usługi Szybkie Zwroty,
generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro,
nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów/Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp.,
statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach takich jak: aplikacja mobilna InPost Mobile i WebTrucker,
opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacanie paczek za pobraniem w Paczkomatach,
możliwość przekierowania przesyłek,
nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PUDO,
usługa Lodówkomaty.