Natasza Urbańska promuje markę smartfonów Motorola. Zaczyna od flagowca
Redakcja INNPoland
31 sierpnia 2021, 17:12·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 31 sierpnia 2021, 17:12
Aktorka Natasza Urbańska została ambasadorką telefonów Motorola Edge 20, najnowszego flagowca marki. W komunikacji podkreślono, że ten model telefonu można wykorzystać w pracy twórczej.
Reklama.
Telefon do nagrywania
"Find your edge" – to hasło przewodnie nowej rodziny smartfonów Motorola Edge 20. Ma obrazować dążenie do poznania i przekraczania własnych limitów – podejście wyzwalające w nas kreatywność i zachęcające do podejmowania wyzwań. Do tego, że nowa oferta Motoroli to świetna propozycja dla osób kreatywnych, przekonuje jej ambasadorka Natasza Urbańska.
Za pomocą Motoroli Edge 20 Pro Natasza Urbańska nagrała teledysk do remixu jej ostatniego singla wykonanego przez kolektyw KAMP! – cały klip zdołała zrealizować samodzielnie. Jego premiera będzie miała miejsce już 1 września.
Motorola Edge 20 – specyfikacja
Tymczasem premiera smartfonów Motorola Edge 20 zbliża się wielkimi krokami – już 2 września rozpocznie się wysyłka telefonów zakupionych w przedsprzedaży. Za Edge 20 Pro zapłacimy 3299 zł, z kolei za Edge 20 – 2299 zł.
W sercu Motorola Edge 20 Pro znajduje się procesor Qualcomm Snapdragon 870, zaś w Edge 20 – Snapdragon 778G. Aparat Edge 20 Pro złożony jest z obiektywu głównego o rozdzielczości 108 Mpix, szerokokątnego 16 Mpix z wbudowaną funkcją Macro Vision oraz teleobiektywu z optyczną stabilizacją obrazu oraz 3-krotnym zoomem optycznym, natomiast aparat przedni posiada obiektyw o rozdzielczości 32 Mpix.
W modelu Edge 20 główny aparat ma matrycę 108 Mpix i aparat ultraszerokokątny, zaś teleobiektyw posiada 3-krotny zoom optyczny oraz Super Zoom 30x.
Oba smartfony wyposażone są w 6,7-calowy wyświetlacz Max Vision, wykonany w technologii OLED. Po raz pierwszy telefony Motoroli mają ekran z częstotliwością odświeżania 144 Hz, co znacznie poprawia wrażenia wizualne przy oglądaniu np. scen akcji. Oba modele obsługują łączność Wi-Fi 6 i 5G.
Reklama.
Natasza Urbańska
Zabieram państwa do moich ulubionych przestrzeni, w których czuje się najlepiej oraz realizuję artystycznie. Przy tym teledysku ponownie wyszłam ze swojej strefy komfortu i zaryzykowałam, realizując teledysk samodzielnie. Nowa motorola edge 20 pro , umożliwiła mi to w najlepszej możliwej jakości. Nie sądziłam, że będzie to tak twórcze i kreatywne wyzwanie!