Kto szkoli handlowców w twojej firmie? National Sales Congress pomoże dostarczyć im wiedzę
Redakcja INNPoland
13 września 2021, 17:39·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 13 września 2021, 17:39
To managerowie sprzedaży odpowiadają za edukację pracowników działu handlowego – wynika z raportu Sales Enablement PRO Analytics z 2021 r. Głównym zadaniem działów wsparcia sprzedaży, HR i zarządów firm jest zatem wspieranie managerów szkoleniami i narzędziami, aby posiadali najbardziej aktualną wiedzę i mogli skutecznie wprowadzać dobre praktyki w całym dziale.
Reklama.
National Sales Congress we Wrocławiu
Program National Sales Congress został stworzony z myślą o tym, aby dostarczać kompleksową wiedzę managerom sprzedaży z zakresu budowania skutecznych strategii i zarządzania sprzedażą, dostarcza również wiedzy stricte sprzedażowej.
Dodatkowym elementem wydarzenia jest moderowany networking biznesowy, który pozwoli na wymianę doświadczeń wśród 500 uczestników – specjalistów, managerów i dyrektorów sprzedaży, świadomych trendów i potrzeby nieustannego rozwoju.
Już 14 września 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się kolejna edycja wydarzenia dedykowanego managerom i dyrektorom sprzedaży, a także właścicielom firm, którzy samodzielnie zarządzają procesami sprzedażowymi.
Agenda National Sales Congress
National Sales Congress odpowiada na najważniejsze potrzeby branży. Filarami wydarzenia są dwie ścieżki przewodnie – sprzedaż i zarządzanie sprzedażą. Dzięki takiemu holistycznemu podejściu, uczestnicy mają nie tylko skompresowaną dawkę wiedzy, ale również inspiracji. Nie zabraknie również istotnej roli – motywacji do działania i psychologii sprzedaży. Prelekcję otwierającą poprowadzi Jacek Walkiewicz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.
Wśród prelegentów obecni będą także: Krzysztof Sarnecki, zdradzając dlaczego domykanie sprzedaży nie istnieje w świecie wysokiej konkurencyjności, Martin Lewandowski, współwłaściciel federacji KSW – który opowie o budowaniu sukcesu sprzedaży dzięki marce i Wojciech Telenga - Head of Sales Transformation w Deloitte Digital, poruszając niezwykle istotny aspekt digitalizacji sprzedaży.
Poruszone zostaną również tematy prospectingu, zarządzania działem handlowym w dobie kryzysu, zarządzania procesem podejmowania decyzji po stronie klienta oraz wykorzystaniem algorytmów dla zwiększenia skuteczności sprzedaży.
Pełna agenda dostępna jest na stronie kongresu.
Podczas National Sales Congress na ponad 500 uczestników czekać będą nie tylko najbardziej merytoryczne wykłady w Polsce w dziedzinie sprzedaży. Wydarzenie to również strefa wystawiennicza i sesje networkingowe, które pozwolą rozszerzyć sieć kontaktów. Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska.