Zara zmienia zasady zakupów internetowych. Chodzi o darmowe zwroty
Zara wycofuje darmowy zwrot ubrań zakupionych online. Nadal będzie można je zwrócić w sklepach stacjonarnych bez ponoszenia opłat.
Reklama.
Zara wycofuje darmowy zwrot ubrań zakupionych online. Nadal będzie można je zwrócić w sklepach stacjonarnych bez ponoszenia opłat.
Obserwuj INNPoland w Wiadomościach Google
Wycofanie darmowych zwrotów online przez Zarę dotyczy części krajów europejskich w tym Polski. Jak informuje serwis bankier.pl, klienci muszą zapłacić 9,90 zł za skorzystanie z takiej usługi. Bezpłatne pozostały zwroty zamówień zakupionych za pośrednictwem sklepów w punktach odbioru paczek.
Koszt wysyłki w Wielkiej Brytanii wynosi natomiast 1,95 funtów w przypadku korzystania ze zwrotu przy wykorzystaniu usług pocztowych oraz kuriera. Wśród innych państw, w których obowiązują opłaty, jest m.in. Irlandia, Holandia oraz Belgia.
Warto podkreślić, że ubrania zakupione w sklepach internetowych firmy Zara można bez dodatkowych opłat zwracać w salonach stacjonarnych sieci.
Inna marka odzieżowa – Orsay – po 23 latach obecności na polskim rynku zdecydowała o zamknięciu swoich sklepów w naszym kraju. Jak pisaliśmy w INNPoland, do końca czerwca Orsay ma zniknąć z Polski.
Serwis Wirtualne Media, który skontaktowały się z pracownikami sieci, poinformowały, że na razie działać ma sklep internetowy marki. "Zamknięcie sklepów ma nie nastąpić od razu, a potrwać kilka miesięcy" – podali pracownicy sieci Orsay.
Jak przypomina serwis, w 2021 r. zlikwidowano 30 z 160 lokali pod szyldem Orsay, a firma mocno zrewidowała zasady najmu wszystkich pozostałych. - Muszą zostać dostosowane do nowego, wymagającego środowiska. Stare warunki najmu już nie są możliwe do spełnienia – wyjaśniała wtedy serwisowi Barbara Has, senior expansion manager w Orsay.