Aż 94 proc. użytkowników preferuje zakup pakietów internetu i telewizji od jednego dostawcy - wynika z badań przeprowadzonych przez T-Mobile. Tutaj jednak pojawia się kilka barier: dostępne oferty rynkowe często nie proponują zadowalającej jakości, wiążą się z koniecznością wyboru kosztownego pakietu lub płaceniem np. za kanały TV, których zwyczajnie nie potrzebujemy. Nierzadko pojawiają się ciekawe promocje, ale oferty bywają tak złożone, że trudno zrozumieć, co właściwie i na jakich zasadach kupujemy. Nowa oferta Magenta Dom likwiduje bariery, z którymi do tej pory musieli mierzyć się klienci, i jednocześnie zapewnia użytkownikom wszystko to, co technologicznie niezbędne w ich domu.
W T-Mobile, zgodnie z naszą strategią, sukcesywnie zmieniamy się, by oferować klientom nielimitowane doświadczenia. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniom pozbawionym ograniczeń, a także łączeniu poszczególnych usług tak, by użytkownicy T-Mobile mogli otrzymać wszystko, czego potrzebują, od jednego dostawcy i w najwyższej dostępnej jakości. Z tego powodu od kilku lat konsekwentnie dążyliśmy do tego, aby stać się firmą oferującą usługi w pełni konwergentne. Wprowadzenie oferty Magenta Dom to znak, że z sukcesem przeszliśmy ten proces i dziś dysponujemy pełnym zapleczem usług łączonych, wliczając w to telewizję.
– Wraz z nowym pakietem z telewizją chcemy podkreślić, że usługi dla domu w jakości premium to dziś nie opcja, ale absolutna podstawa. Nasza nowa propozycja pozwala więc klientom czerpać z pełnego potencjału technologii w każdej z naszych usług - dodaje Andreas Maierhofer.
Magenta Dom – oferta Najnowsza oferta została zaprojektowana w taki sposób, aby dostarczać klientom to, czego najbardziej potrzebują w udoskonalonej wersji, wolnej od barier czy często spotykanych na rynku ograniczeń. Z badań przeprowadzonych przez T-Mobile wynika, że dla aż 95% Polaków dobra jakość internetu ma kluczowe znaczenie, a ponadto 96% podczas zakupu usług docenia, gdy oferty są elastyczne i „skrojone na miarę”.
Ofertę Magenta Dom stworzyliśmy w oparciu o trzy filary – elastyczność, prostotę i brak limitów. Oprócz tego było dla nas jasne, że rozwiązanie to musi oferować najwyższą możliwą jakość niezależnie od pakietu. Nasza nowa propozycja umożliwia klientom też swobodne dokonywanie zmian – w zależności od tego, czego aktualnie potrzebują. Dodatkowo zaś jest przejrzysta, a co najważniejsze – oferuje nielimitowane doświadczenia. Klienci nie muszą się obawiać, że ich pakiet – choćby internetu mobilnego w telefonie – się skończy, a jakość internetu domowego nie nadąży za ich tempem życia. To kolejny krok rozwoju naszego portfolio po tym, kiedy jako pierwszy operator w Polsce wprowadziliśmy na rynek ofertę z całkowicie nielimitowanym abonamentem 5G, czy ofertę internetu domowego bez limitów, opartego na technologii 5G/LTE z WI-Fi 6.
W ramach oferty abonamentowej w Magenta Dom użytkownik ma do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz nieograniczony limitem danych do wykorzystania internet mobilny w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s. W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, dzięki której klient może korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej platformy streamingowej – takiej jak Legimi, Tidal czy HBO Max.
Drugim elementem zestawu jest internet światłowodowy dla domu w prędkości do 300 Mb/s. Trzecim – usługa telewizji ze 130 kanałami (w tym m.in. HBO, kanały z rodziny Disneya, Eleven Sports, czy TVN24) z pakietu L w promocyjnej ofercie na rok. Do tego dochodzi dostęp do platformy Player na 12 miesięcy bez reklam w prezencie oraz router Wi-Fi. Za całość klienci zapłacą 95 zł miesięcznie.
Po 12-miesięcznym okresie promocyjnym sami zaś zdecydują, czy chcą zachować najwyższy pakiet 130 kanałów telewizyjnych, czy też postawić na mniejszy. Do wyboru są trzy opcje – S z 60 kanałami w tej samej cenie, M z 110 kanałami w łącznej cenie 120 zł dla całej oferty oraz L za 145 zł miesięcznie.
Ale to nie wszystko – osoby korzystające z oferty T-Mobile mogą liczyć tu na pełną swobodę! Każdego miesiąca mogą więc modyfikować typ pakietu telewizyjnego w zależności od swoich potrzeb. I tak – w jednym miesiącu przykładowo zdecydować się na pakiet L, po miesiącu zaś – S, zachowując pozostałe, nielimitowane elementy oferty bez zmian. Decyzja należy do użytkowników. Modyfikacji można zaś łatwo dokonać za pomocą aplikacji, bez wychodzenia z domu – prościej się nie da!
Dla osób, które nie są zainteresowane pakietem z abonamentem komórkowym, również przygotowano atrakcyjne rozwiązanie. Na podobnych zasadach dostępny jest zestaw internetu światłowodowego do 300 Mb/s z telewizją. Także w tym wypadku klienci mogą korzystać ze 130 kanałów w okresie promocyjnym, a całość kosztować ich będzie 70 zł. Co ważne, klienci T-Mobile, którzy mają już w sieci jeden numer, mogą ten sam pakiet dokupić z rabatem w wysokości 20 zł w ramach programu „Korzyści dla Domu”. Po pół roku natomiast, w zależności od pakietu TV, który wybiorą, cena wyniesie 70 zł w wariancie S, 95 zł w opcji M lub 120 zł w przypadku oferty L. I tutaj tylko od użytkownika zależy, na który pakiet postawi w danym miesiącu.
Dodatkowo z ofertą telewizji za 1 zł użytkownik otrzymuje nowoczesny dekoder, który – poza korzystaniem z pakietu telewizyjnego w ramach oferty Magenta Dom – daje także dostęp do bogatego świata aplikacji i usług Android TV. Tym samym klienci mogą korzystać także z wielu różnorodnych serwisów i platform, m.in. HBO Max, a dzięki dostępnym funkcjom smart ulubione seriale czy filmy będą dostępne w dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo klient nie musi łączyć dekodera wyłącznie z usługą Magenta Dom – może z jego pomocą korzystać z serwisów, które już posiada lub kupuje okazjonalnie. Urządzenie pozwala także na nagrywanie i przechowywanie do 100 godzin nagrań do 180 dni od nagrania oraz daje dostęp do programów wyemitowanych nawet 7 dni wstecz.
Oferta Magenta Dom będzie dostępna w sprzedaży stacjonarnej i zdalnej od poniedziałku, 4 lipca 2022 r.