Najlepszy napastnik świata znajdzie się na reklamach popularnej sieci dyskontów. Kampania rozpocznie się już 5 września. Akcja ma zachęcać młodych ludzi do rozwijania swoich pasji.
Reklama.
Reklama.
5 września rusza kampania reklamowa Lidla
Twarzą akcji niemieckiego dyskontu będzie Robert Lewandowski
Piłkarz ma zachęcać młodych ludzi do rozwijania zainteresowań
"Już 5 września rozpocznie się coś wyjątkowego. Lidl Polska wystartuje z ogólnopolską akcją, która pomoże najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciusieć zaprosiła najbardziej rozpoznawalnego polskiego sportowca, gwiazdę piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego. Wspólnie z nim Lidl Polska obudzi młode talenty. Szczegóły akcji zostaną ogłoszone niebawem" — poinformował Lidl w korespondencji przesłanej "Business Insiderowi".
Lewandowski w Barcelonie
Trzeci weekend lipca okazał się przełomowy dla przyszłości Roberta Lewandowskiego. Chociaż Polak pojawił się na pierwszych treningach Bayernu Monachium, ostatecznie dobito targu i od sezonu 2022/23 "Lewy" będzie piłkarzem FC Barcelony. Katalończycy zapłacili za polskiego snajpera ok. 50 milionów euro.
Lewandowski przez osiem lat występów zdobył dla monachijczyków 344 gole w 375 występach, dokładając przy tym 72 asysty. Sięgnął w klubowej piłce po wszystko, po co tylko zespołowo mógł. Największym sukcesem poza seryjnie zdobywanymi mistrzostwami Niemiec, było sięgnięcie po puchar Ligi Mistrzów w 2020 roku.
Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl
Biznesy Roberta Lewandowskiego
Jak pisaliśmy już w INNPoland, zarobki Roberta Lewandowskiego - jako jednego z najlepszych piłkarzy świata - z samej tylko gry w piłkę nożną mogą rocznie przekraczać kwotę 100 mln złotych.
Polski piłkarz swój dorobek inwestuje w różne branże. Na swoim koncie ma m.in. umowę inwestycyjną z Movie Games, które jest producentem i wydawcą gier komputerowych. Jedną jej z produkcji jest Drug Dealer Simulator. Oprócz inwestycji finansowej Lewandowski pomaga firmie również wizerunkowo i częściowo merytorycznie.
Polski piłkarz ulokował również część swoich pieniędzy w aplikację LESS_, która służy do sprzedawania i kupowania używanej odzieży. Nie ma jednak dokładnych danych na temat, jaką kwotą wsparł firmę.
Najbardziej kojarzona z Lewandowskim jest jego osobista marka RL9. Sygnowane nią są zarówno ubrania sportowe wypuszczane przez piłkarza w ramach współpracy z 4F, jak i napoje dla sportowców.
Z kolei w 2021 roku otworzył w Warzelni na terenach Browarów Warszawskich restaurację NINE's. O "sportowej knajpie" naszego najlepszego piłkarza zrobiło się głośno tuż po otwarciu, z powodu... tamtejszych cen. Jak pisał serwis naTemat.pl, najtańszy burger w Nine's kosztował w zestawie z frytkami 37,90 zł. Cena burgera bezmięsnego to 44,90 zł. Wśród starterów pojawiły się m.in. skrzydełka kurczaka, które w najtańszej wersji kosztowały 27,90 zł.
Jestem redaktorem prowadzącym INNPoland.pl. Pracowałem m.in. dla Vice, newonce, naTemat i Next.gazeta.pl. W INN piszę swoje "rakoszyzmy". Prywatnie tworzę własne "Walden" w nadwarciańskim zaciszu. Poza tym co jakiś czas studiuję coś nowego.