Cały biznes wkrótce zleci się do Warszawy? Już niedługo największa konferencja mobile w Polsce!
Artykuł PR-owy Escola
03 października 2022, 12:49·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 03 października 2022, 12:49
Pod koniec października, 25 i 26.10.22 w Warsaw Plaza Hotel odbędzie się Mobile Trends Conference. To ogólnokrajowe wydarzenie dla przedstawicieli biznesów mobilnych, którzy szukają okazji do networkingu oraz zdobycia cennej na rynku wiedzy. Najnowsza edycja Mobile Trends for Experts szczególnie wpadnie w oko działom UX, marketingu, zarządzania czy tym zajmującym się handlem internetowym. Czemu? Dwa słowa: mobile i ścieżki!
Reklama.
Reklama.
Już dawno za nami marcowa edycja, gdzie eksperckim wystąpieniom towarzyszyła huczna impreza networkingowa oraz gala rozdania nagród Mobile Trends Awards. Przed nami, coś zupełnie innego, ale równie interesującego!
Jeśli ktoś szuka wydarzeń poświęconych zagadnieniom projektowania, wdrażania, finansowania oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych, konferencje Mobile Trends będą dla tej osoby znakomitą inwestycją.
Event, który działa już od dekady, w trakcie najnowszej edycji przyjmie jednak lekko podrasowaną formułę. Mobile Trends for Experts zamiast na dwóch ogólnych dniach dla wszystkich, jak to miało miejsce dotychczas, postawi na ścieżki tematyczne. Te, w całości skupią się na danym obszarze. Będzie ich aż sześć!
Brzmi jak gratka dla miłośników swoich specjalizacji. Jednakże organizatorzy sprzyjają też generalistom! Uczestnicy będą mogli swobodnie przechodzić pomiędzy salami. Gdy poczujesz potrzebę chłonięcia innej materii, a zew pchnie Cię w mobilne przestworza, nic nie stanie Ci na drodze!
A więc co masz do wyboru? W ciągu dwóch dni trwania konferencji możesz pójść na: #mobileManagement, #mobileUXD, #mobileMarketing, #mobileBanking, #mobileCommerce czy #mobileInspirations.
Interesują Cię zagadnienia zmiany zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne? Zachodzisz w głowę, czemu nikt się nie śmieje z twoich żartów na Teams lub rozmyślasz czy różnorodność i inkluzywność są rozwiązaniem w tworzeniu dzisiejszych organizacji - wstąp na ścieżkę z zarządzaniem w nazwie. Poza tym poznasz tam różne oblicza Agile oraz wskazania ilości aktualizacji dla mobilnego produktu. Dowiesz się też jak wdrażać innowacje w digitalizujących się organizacjach oraz poznasz krótką historię nagle zmienionych wymagań, czyli 5 tygodni których nie było. Brzmi jak dobry thriller. Intrygujące.
Wszystkich projektantów i managerów produktowych powinna zainteresować ścieżka UX’owa, gdzie poznamy tajniki Unified Experience, na przykładzie marki Outhorn. Dowiemy się także czy warto pomijać badania UX oraz jak zaprojektować aplikację loteryjną. Poruszone zostanie także projektowanie życiowych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję oraz wykorzystanie dźwięku oraz ciszy w aplikacjach. To ciszę się w ogóle projektuje?
Obecność takich firm jak Miquido, 4F, goodylabs czy Edisonda to gwarancja wiedzy wysokiego poziomu UX. Fundacja Widzialni zadba natomiast o pokazanie dostępności cyfrowej w aplikacjach oraz jej roli we współczesnym świecie.
To nie wszystko! Na marketingu poznasz Google Analytics 4, marketing automation pod kątem push, dopasowanie kampaniido kanału reklamowego oraz mierzenie jej skuteczności. Firma adrino wyjaśni dlaczego złoty środek w mobile nie istnieje, a jeśli nie wiesz, że mamy prze-AI-bane, to się dowiesz (o ile pójdziesz na to wystąpienie)! Ciekawscy posłuchają o reklamie wideo oraz spróbują znaleźć sposoby jak zarobić na aplikacji.
Przechodząc do finansów. Bankowość wcale nie musi być taka nudna. Banking to przecież zespoły, ich pomysły oraz nowe technologie. Na tym stage’u uraczysz NFT, SGB powie Ci jak rozwija swoje produkty, a CreditAgricole opowie o swojej aplikacji na Flutterze. Interesują Cię wartości płynące z istnienia cyfrowego banku? mBank również się pojawi! Co kubernetes, kontenery i chmura mają wspólnego z akceptacją kart? Sprawdź i zajrzyj na #mobilebanking!
Handlowcy z kolei będą starać się przybliżyć Ci trendy i techniki zwiększające sprzedaż, opowiedzieć o PWA czy rosnącym efekcie ROPO w retailu. Na ścieżce komersowej poznasz to słowo z najróżniejszymi kombinacjami. A-commerce, m-commerce, e-commerce czy nawet healtech commerce. Poza tymi zagadnieniami możesz posłuchać panelu dyskusyjnego oraz zidentyfikować rolę mobile w strategii eksportowej na marketplace’ach.
Dla prawdziwych entuzjastów biznesu nie zabraknie także inspiracji! Artur Kurasiński spróbuje wycisnąć ile się da z gier mobilnych. Iteo we współpracy z InPostem podpowiedzą jak zbudować aplikację o własnej tożsamości, a Krzysztof Wojewodzic (Escola) wraz Pawłem Sołtysem (Radio 357) zdradzą jak zagospodarować 15 milionów na rozwój aplikacji. Fanatycy Google posłuchają o rozwoju Google Cloud App. Dowiesz się także czego nie robić przy rozwoju produktu mobile oraz jak budować i monetyzować własny produkt mobilny.
Partnerami konferencji są takie firmy jak: FutureMind, GFT, Huawei, iteo, edrone, SGB Banki Spółdzielcze czy Innergo, a organizatorem jest Escola S.A., więc możemy spodziewać się naprawdę interesujących prelekcji. To ogromne firmy z ogromnym fachem w ręku.
Wydarzenie ma akredytację IAB Polska oraz Dimaq, a także wsparcie od WP, Rzeczpospolitej, Agencji Newseria, MobileTrends.pl czy naszej grupy Na:Temat.
Niedługo kolejny wzrost cen, więc warto skorzystać z naszej oferty. Dla 15 pierwszych ochotniczek oraz ochotnikóww trakcie rejestracji mamy 25 proc. rabatu z kodem: INN25! Działaj!