Od teraz własną kawiarnię możesz… subskrybować. Ten model płatności za usługi wielu z nas kojarzy się w pierwszej chwili z ulubionym portalem do oglądania filmów i seriali. Płacisz określoną kwotę co miesiąc, a w zamian otrzymujesz dostęp do bazy stałych tytułów oraz nowości. Na tej samej zasadzie subskrybować można dostęp do niektórych aplikacji, regularną dostawę produktów do domu, a teraz również… posiadanie własnej, mobilnej kawiarni.
Od teraz subskrypcja to jeden z trzech modeli finansowania, które proponuje Bike Café. Alternatywne źródło dochodów albo łatwy sposób na zmianę ścieżki kariery – na te potrzeby ma odpowiadać nowa propozycja marki. Polska firma, która stworzyła pierwszą sieć mobilnych kawiarni w Europie Środkowo-Wschodniej, teraz daje możliwość wynajęcia jednej z nich w cenie podobnej do przejazdu pociągiem z Łodzi do Gdańska – za 81,30 zł miesięcznie. Bez dodatkowego wkładu własnego.
Mając świadomość aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej, wychodzimy naprzeciw wszystkim tym, którzy marzą o założeniu własnego biznesu, ale nie mają takiej szansy ze względu na ograniczone możliwości finansowania. Od teraz do otworzenia własnej kawiarni potrzebne jest już tylko dobre zorganizowanie i chęć rozwoju – komentuje Marcin Łojewski, CEO i Co-founder Bike Café.
W momencie rosnącej inflacji, subskrypcja rowerowej kawiarni ma być łatwym sposobem na rozkręcenie biznesu, ponieważ pozwala na szybki start bez kredytu i wiążącego się z nimi ryzyka.
Własny biznes w cenie dużej paczki kawy jest możliwy dzięki współpracy Bike Café z partnerem WeSub, który pomógł wprowadzić sieci model subskrypcyjny do mobilnych kawiarni.
Obserwowaliśmy systemy franczyzowe od dawna, zauważając powielające się bariery wejścia dla klientów. Postanowiliśmy więc wyjść z innowacyjną możliwością, która w nieszablonowy sposób umożliwi sfinansowanie wszystkich niezbędnych sprzętów i wyposażenia – komentuje Mariusz Szałagan, CEO WeSub.
Ma być przede wszystkim przejrzyście i szybko. Tak, aby maksymalnie uprościć każdemu potencjalnemu szefowi mobilnej kawiarni start własnego biznesu. Dlatego Bike Café od pierwszego dnia współpracy zapewnia nie tylko w pełni wyposażony i gotowy do jazdy mobilny punkt kawowy, ale też odpowiednie przygotowanie.
W jego część wchodzi profesjonalne szkolenie baristyczne, wsparcie z zakresu marketingu i promocji nowej kawiarni, a także dostęp do jakościowych produktów. Choć rowerowe kawiarnie, dopracowywane od lat, są praktycznie bezawaryjne, w pakiecie subskrypcyjnym znajduje się również opieka serwisu technicznego, który zajmie się naprawą roweru w przypadku ewentualnych awarii.
Mieliśmy główny cel na horyzoncie: model współpracy subskrypcyjnej ma być naprawdę tak banalnie prosty, jak jazda na rowerze. Dlatego pierwszy krok można wykonać, wchodząc na stronę internetową Bike Café. Po wypełnieniu krótkiego formularza z każdą osobą umawiamy się na spotkanie, podczas którego rozmawiamy o wizji biznesu i warunkach współpracy – dodaje Marcin Łojewski, CEO i Co-founder Bike Café.
Po podpisaniu umowy, każdego subskrybenta rowerowej kawiarni czeka już tylko 3-dniowe szkolenie. Tuż po nim ma być gotowy do wjazdu ze swoim biznesem na ulice dowolnego miasta w Polsce lub za granicą. Rower zostanie dostarczony w wyznaczone miejsce, a właściciel może rozpocząć swoją przygodę z Bike Café od zaraz!