INNPoland_avatar

80 złotych wystarczy, żeby otworzyć kawiarnię. Polska sieć kawiarni rewolucjonizuje rynek franczyzy

Artykuł PRowy BikeCafe

16 listopada 2022, 11:12 · 3 minuty czytania
Start własnego biznesu wiąże się zazwyczaj z wysokim progiem wejścia. Konieczność wzięcia kredytu albo inwestycji oszczędności – nawet w modelu franczyzowym – na starcie zniechęca wiele osób. Na ten problem odpowiada polska firma Bike Café, dzięki której w kilka dni można zostać szefem mobilnej kawiarni za zaledwie 81,30 złotych miesięcznie. Jak to możliwe?


80 złotych wystarczy, żeby otworzyć kawiarnię. Polska sieć kawiarni rewolucjonizuje rynek franczyzy

Artykuł PRowy BikeCafe
16 listopada 2022, 11:12 • 1 minuta czytania
Start własnego biznesu wiąże się zazwyczaj z wysokim progiem wejścia. Konieczność wzięcia kredytu albo inwestycji oszczędności – nawet w modelu franczyzowym – na starcie zniechęca wiele osób. Na ten problem odpowiada polska firma Bike Café, dzięki której w kilka dni można zostać szefem mobilnej kawiarni za zaledwie 81,30 złotych miesięcznie. Jak to możliwe?
mat. prasowy
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Od teraz własną kawiarnię możesz… subskrybować. Ten model płatności za usługi wielu z nas kojarzy się w pierwszej chwili z ulubionym portalem do oglądania filmów i seriali. Płacisz określoną kwotę co miesiąc, a w zamian otrzymujesz dostęp do bazy stałych tytułów oraz nowości. Na tej samej zasadzie subskrybować można dostęp do niektórych aplikacji, regularną dostawę produktów do domu, a teraz również… posiadanie własnej, mobilnej kawiarni. 

Biznes prosty jak jazda na rowerze 

Bike Café to marka mobilnych kawiarni, które poruszają się na rowerowych kółkach. Firma powstała w 2012 roku, a w 2014 wprowadziła franczyzę. Po ulicach polskich i zagranicznych miast porusza się już ponad 110 rowerowych kawiarni. Aby otwarcie własnego biznesu było jeszcze prostsze, marka zdecydowała się na kolejną innowację.

Od teraz subskrypcja to jeden z trzech modeli finansowania, które proponuje Bike Café. Alternatywne źródło dochodów albo łatwy sposób na zmianę ścieżki kariery – na te potrzeby ma odpowiadać nowa propozycja marki. Polska firma, która stworzyła pierwszą sieć mobilnych kawiarni w Europie Środkowo-Wschodniej, teraz daje możliwość wynajęcia jednej z nich w cenie podobnej do przejazdu pociągiem z Łodzi do Gdańska – za 81,30 zł miesięcznie. Bez dodatkowego wkładu własnego. 

Mając świadomość aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej, wychodzimy naprzeciw wszystkim tym, którzy marzą o założeniu własnego biznesu, ale nie mają takiej szansy ze względu na ograniczone możliwości finansowania. Od teraz do otworzenia własnej kawiarni potrzebne jest już tylko dobre zorganizowanie i chęć rozwoju – komentuje Marcin Łojewski, CEO i Co-founder Bike Café.

W momencie rosnącej inflacji, subskrypcja rowerowej kawiarni ma być łatwym sposobem na rozkręcenie biznesu, ponieważ pozwala na szybki start bez kredytu i wiążącego się z nimi ryzyka. 

Własna kawiarnia na kółkach w kilka dni – jak to działa?

Własny biznes w cenie dużej paczki kawy jest możliwy dzięki współpracy Bike Café z partnerem WeSub, który pomógł wprowadzić sieci model subskrypcyjny do mobilnych kawiarni. 

Obserwowaliśmy systemy franczyzowe od dawna, zauważając powielające się bariery wejścia dla klientów. Postanowiliśmy więc wyjść z innowacyjną możliwością, która w nieszablonowy sposób umożliwi sfinansowanie wszystkich niezbędnych sprzętów i wyposażenia – komentuje Mariusz Szałagan, CEO WeSub.

Ma być przede wszystkim przejrzyście i szybko. Tak, aby maksymalnie uprościć każdemu potencjalnemu szefowi mobilnej kawiarni start własnego biznesu. Dlatego Bike Café od pierwszego dnia współpracy zapewnia nie tylko w pełni wyposażony i gotowy do jazdy mobilny punkt kawowy, ale też odpowiednie przygotowanie.

W jego część wchodzi profesjonalne szkolenie baristyczne, wsparcie z zakresu marketingu i promocji nowej kawiarni, a także dostęp do jakościowych produktów. Choć rowerowe kawiarnie, dopracowywane od lat, są praktycznie bezawaryjne, w pakiecie subskrypcyjnym znajduje się również opieka serwisu technicznego, który zajmie się naprawą roweru w przypadku ewentualnych awarii. 

Jak wynająć mobilną kawiarnię za 81,30 złotych miesięcznie? 

Mieliśmy główny cel na horyzoncie: model współpracy subskrypcyjnej ma być naprawdę tak banalnie prosty, jak jazda na rowerze. Dlatego pierwszy krok można wykonać, wchodząc na stronę internetową Bike Café. Po wypełnieniu krótkiego formularza z każdą osobą umawiamy się na spotkanie, podczas którego rozmawiamy o wizji biznesu i warunkach współpracy – dodaje Marcin Łojewski, CEO i Co-founder Bike Café.

Po podpisaniu umowy, każdego subskrybenta rowerowej kawiarni czeka już tylko 3-dniowe szkolenie. Tuż po nim ma być gotowy do wjazdu ze swoim biznesem na ulice dowolnego miasta w Polsce lub za granicą. Rower zostanie dostarczony w wyznaczone miejsce, a właściciel może rozpocząć swoją przygodę z Bike Café od zaraz!