Już dziś Samsung otwiera wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Galaxy Playground to unikalna przestrzeń ukryta w podwórzu jednej z niepozornych kamienic przy ul. Chmielnej 18.
Samsung przygotował tu 8 różnorodnych stref stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie swobodę ekspresji, nowoczesny design i unikatowe formy rozrywki. To również idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają wyrażać siebie poprzez zdjęcia i materiały wideo udostępniane w mediach społecznościowych.
Galaxy Playground to pierwsze takie miejsce w Polsce, gdzie można bezpośrednio doświadczyć możliwości, które oferuje marka.
„Naszym założeniem było stworzenie miejsca, gdzie możemy zaprosić wszystkich do świata Galaxy. Tu naprawdę dzieje się magia i otwierają się niedostępne na co dzień przestrzenie. Dzięki Galaxy Playground, świat Galaxy jest teraz dostępny dla wszystkich. Zapraszamy, to przestrzeń stworzona dla Was!” – zachęca Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics.
Spośród wielu atrakcji na odwiedzających czekają między innymi:
tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją – kilkanaście specjalnie zaprojektowanych przestrzeni, które będą doskonałym źródłem inspiracji i tłem do niezwykłych ujęć.
m.in. spotkania z Sarą James, warsztaty filmowe i fotograficzne z Krzysztofem Gonciarzem, Viktorem Borsukiem i Hashtagalkiem.
spotkania z Kingą Sawczuk, Kubą Norkiem, Kamilem Instabaks.
możliwość zdobycia limitowanych naklejek do personalizacji smartfonów Galaxy oraz współtworzenia niepowtarzalnej instalacji artystycznej.
Liczba biletów na kameralne zamknięte eventy jest ograniczona. Aby wziąć udział w wybranym wydarzeniu, odwiedzający muszą zarejestrować się za pośrednictwem strony: https://www.samsung.com/pl/campaign/galaxy-playground/
Wstęp do Galaxy Playground jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji (z wyjątkiem wydarzeń zamkniętych). Przestrzeń będzie otwarta od 8 lutego do 29 kwietnia 2023 roku w godzinach:
Do współtworzenia przestrzeni Galaxy Playground Samsung zaprosił wyjątkowych partnerów: Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, Newonce.
Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R, za produkcję agencja 10team.
Więcej informacji na stronie: https://www.samsung.com/pl/campaign/galaxy-playground/