
Zaplanowana na koniec października 2023 roku konferencja "I love marketing & technology" będzie po raz pierwszy w swojej historii wydarzeniem międzynarodowym. Pięciodniowy event skierowany do marketerów i marketerek został podzielony na 3 dni z polskojęzycznymi prezentacjami i 2 dni z wystąpieniami w języku angielskim.
Program konferencji składa się z pięciu ścieżek tematycznych "I love...": (...ads & analytics PL, ...social media PL, ...marketing PL, ...marketing ENG i ...AI ENG). Tradycyjnie każdy/a występujący/a będzie miał/a na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Zwycięzców rywalizacji o miano najlepszego wystąpienia wyłoni publiczność.
Zgodnie z zasadami grywalizacji, z których słynie konferencja "I love marketing & technology", osoby prezentujące słuchaczom dany temat otrzymają stosowne do wystawionej oceny wynagrodzenie za swój występ. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.
Podczas 16. odsłony jednego z najważniejszych w branży marketingu wydarzeń nie zabraknie oczywiście nieodłącznego networkingu. Od samego początku konferencja organizowana przez redakcję serwisu sprawnymarketing.pl stanowi platformę spotkań biznesowych dla przedstawicieli korporacji, MŚP oraz agencji marketingowych.
XVI edycja konferencji "I love marketing & technology" odbędzie się 23-27 października 2023 w formie stacjonarnej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Szczegółowe informacje o wydarzeniu z możliwością zakupu biletów na pojedyncze dni i pakietów kilkudniowych można znaleźć na stronie internetowej ilovemkt.pl.