W jaki sposób konsumenci mogli dołączyć do szeregów Mikołajów? Było na to kilka sposobów. Przede wszystkim poprzez skompletowanie paczki żywnościowej złożonej z określonych produktów (makaron, ryż, olej, kasza, herbata, konserwa rybna, konserwa mięsna, kakao), a następnie przekazanie jej do lokalnego oddziału PCK.
Paczki, które trafiły do organizacji na terenie całej Polski zapewnią godne święta osobom samotnym, niepełnosprawnym, ubogim, a także seniorom i wielodzietnym rodzinom. Do działań można było włączyć się również wirtualnie – uzupełnić quiz w aplikacji, określający typ „wewnętrznego Mikołaja”, a następnie za pomocą jednego kliknięcia przekazać paczkę dla najbardziej potrzebujących, ufundowaną przez Coca-Cola.
W pięciu polskich miastach, które w tym roku odwiedza świąteczna ciężarówka Coca-Cola (Słupsk, Gniezno, Lublin, Białystok i jako końcowy przystanek, Warszawa 22.12), we współpracy z Coca-Cola HBC oraz lokalnymi oddziałami PCK organizowane są również świąteczne spotkania dla społeczności polsko-ukraińskiej.
A co czeka na samych odwiedzających świąteczne przystanki? Wiele magicznych atrakcji, takich jak generowanie świątecznych kartek przez narzędzie AI, niepowtarzalne, personalizowane szklanki Coca-Cola, fotobudka 360 i spotkanie z Mikołajem, food truck i stół do wspólnego świętowania oraz wyjątkowe występy muzyczne we wspólnym gronie.
Dodatkowo, w specjalnej strefie można zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań, które wypuszcza na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku.
W ramach kampanii świątecznej, Coca-Cola prowadziła również wyjątkową aktywacje konsumencką, w ramach której można było wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety.