InPost Pay oferuje użytkownikom metodę na błyskawiczne i komfortowe realizowanie transakcji online. Jest to zintegrowane rozwiązanie obejmujące zarówno płatność, jak i dostawę, które można dokonać jednym przyciskiem, przenoszącym do aplikacji InPost Mobile. Dzięki integracji z przeglądarką internetową e-konsumenci mogą bezproblemowo zakończyć proces zakupu bez potrzeby wypełniania dodatkowych formularzy.
Aplikacja InPost Mobile automatycznie zapamiętuje informacje o użytkowniku, w tym preferowaną metodę dostawy oraz sposób płatności, co pozwala na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy. Użytkownicy mają również możliwość monitorowania wszystkich swoich zamówień z różnych sklepów internetowych w jednym miejscu.
Wprowadzenie InPost Pay do oferty pomaga rozwiązać wiele problemów, takich jak skomplikowane procesy płatności, niespodziewane opłaty, zawiłe formularze i obawy dotyczące bezpieczeństwa danych finansowych i osobowych. Jako specjalistyczna usługa płatnicza i dostawcza, InPost Pay ma na celu spełnienie wszelkich oczekiwań klientów, zapewniając oszczędność czasu i pieniędzy, szybkość działania, dostęp do ulubionych metod dostawy oraz bezpieczeństwo danych. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.
Dla klientów korzyścią z korzystania z InPost Pay w sklepach online jest między innymi ułatwienie procesu zakupowego, wyeliminowanie konieczności wielokrotnego wypełniania formularzy, gwarancja ochrony danych osobowych, uproszczenie procesów zakupowych oraz skupienie wszystkich niezbędnych usług w jednej aplikacji mobilnej. To sprawia, że klienci są bardziej skłonni do dokonania zakupu w sklepie oferującym prostszą transakcję.
InPost Pay umożliwia klientom dokonywanie płatności zgodnie z ich preferencjami, takimi jak BLIK, karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay, szybki przelew czy płatności odroczone, a także wybór preferowanej metody dostawy, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność usługi.
Dla sklepów online integracja z InPost Pay to nie tylko innowacja, ale też kluczowy element strategii biznesowej. Usługa ta, będąca częścią aplikacji InPost Mobile z ponad 11 milionami użytkowników, zapewnia dostęp do nowych klientów i wzmacnia pozycję sklepu w aplikacji. Ponadto współpraca z rozpoznawalną i zaufaną marką przyciąga lojalnych klientów, co może przyczynić się do wzrostu współczynnika konwersji i zmniejszenia ilości porzuconych koszyków.