Zwolnij, zatrzymaj się, weź oddech. Wyloguj się, nie musisz cały czas pędzić – mówi nam Lech. Jedna z najsłynniejszych polskich marek piwa namawia nas na wyciszenie bodźców i "wylogowanie się". To przesłanie to motor napędowy zmian, jakie zachodzą w Lechu. Na czym polegają i czego możemy się spodziewać?
Wraz z nową kampanią marka Lech manifestuje nowe pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, w której namawia, by zdystansować się od pędzącego świata.
Od lat w Polsce i na świecie w pokoleniu młodych dorosłych rośnie wyzwanie związane z wysokim tempem życia, przebodźcowaniem i presją on-line’u.
Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominamy często o tym, co ważne i realne tu i teraz. Brakuje nam jasnej pauzy, a "chill is a new party".
Lech – jak mówi nasz rozmówca, Paweł Drubkowski, senior brand manager marki – chce to zmienić. Przypomnieć o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić.
Przypomnijmy: Lech to jedna z najbardziej znanych polskich marek piwa. Od lat 90. XX wieku zyskuje dużą popularność. Mocno stawia też na innowacyjność.
Warto przypomnieć, że już w roku 2004 wprowadzono zielone butelki, które po kolejnych innowacjach są charakterystyczną cechą tej marki. Podczas kolejnych zmian dodano do nich tzw. easy grip. To specjalne wypustki na smukłej butelce, które ułatwiają jej trzymanie.
Od 20 lat Lech pozycjonuje się jako marki nowoczesna i innowacyjna, skierowana do ludzi młodych, optymistycznych i aktywnych. Odważnie wprowadza do oferty nowe produkty.
Lech od lat kształtuje nie tylko smaki, ale i trendy w branży piwnej, nadając ton całej kategorii piwa. Marka jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek zieloną butelkę, wariant bezalkoholowy Free czy piwa funkcyjne Active, a także wdrożyła unikatowe rozwiązania do swoich opakowań: funkcje easy grip nie tylko na butelkach, ale i puszkach.
Osią marki jest Lech Premium, lager o 5 proc. zawartości alkoholu. Coraz większą rolę odgrywają jednak takie piwa jak Lech Easy (orzeźwiający, delikatny lager z mniejszą zawartością alkoholu i łagodniejszą goryczką) i piwa bezalkoholowe – zarówno tradycjny lager, jak i wersje smakowe. Należą do nich choćby Lech Free 0,0% Arbuz z Miętą, Dark Fruits Sour, Marakuja i Melon, Limonka z Miętą oraz Smoczy Owoc i Winogrono.
Nie można też pominąć piw funkcyjnych, nie zawierających alkoholu i nawadniających organizm: Lech Free Active oraz Fit & Hydrate.
Lech jest częścią Kompanii Piwowarskiej. Ten koncern jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 33 proc. (dane GUS, 2023), zatrudniającym ponad 2600 osób. W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack.
Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Lech Free Active Hydrate, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0%, Kozel 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.
½ litra piwa zawiera 25 gramów czystego alkoholu etylowego. Nawet taka ilość szkodzi zdrowiu kobiet w ciąży i jest niebezpieczna dla kierowców.
MATERIAŁ REKLAMOWY
Materiał powstał we współpracy z marką Lech