Jak co roku pewnikiem będzie jakość wystąpień. Ci, którzy kiedykolwiek mieli okazję zatopić się w miękkich fotelach warszawskiego Multikina i słuchać prelegentów z branży nowych technologii, marketingu, social mediów i mediów w ogóle, wiedzą, o czym mowa.
W tym roku będzie tak samo, a może nawet lepiej. Trzydniowy event został podzielony na bloki tematyczne:
16 kwietnia: I love social media17 kwietnia: I love marketing18 kwietnia: I love AIWystąpienia będą odbywać się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Bilety, zarówno stacjonarne, jak i na transmisję online, można kupować za pośrednictwem strony internetowej organizatora.
Lista tegorocznych wystąpień zapowiada się intrygująco i nic w tym dziwnego. W konferencji, oprócz prelegentów-debiutantów, którzy w trakcie swoich prezentacji będą po raz pierwszy walczyć o głosy publiczności, wezmą udział również ci specjaliści, którzy zdążyli już podbić serca publiczności podczas poprzednich edycji (i uzyskali możliwie jak najwyższe oceny).
To właśnie pierwiastek grywalizacji sprawia, że konferencje I love marketing cieszą się niesłabnącą popularnością: prelegenci starają się dodać do swoich prezentacji “to coś”, co wyróżni ich na tle innych, a publiczność odwdzięcza się wysokimi notami w aplikacji do oceniania wystąpień.
Podczas tegorocznej konferencji rozpiętość poruszanych tematów będzie, jak zwykle spora. Z pewnością każdy, kto na co dzień styka się zawodowo z mediami, marketingiem internetowym czy nowymi technologiami znajdzie dla siebie coś inspirującego. Oto mała próbka tego, czego możecie się spodziewać.
Pierwszy dzień konferencji jest dedykowany social mediom. Na scenie pojawią się więc doświadczeni prelegenci tacy jak Rafal Masny, który odpowie na pytanie, dlaczego wszyscy będziemy influencerami czy James Behr, który będzie zgłębiał temat wychowania w social mediach. Z kolei Mariya Kallagova zastanowi się, czy nadal potrafimy ufać innym ludziom w internecie.
Visual marketing i visual storytelling będą zgłębiać Marcin Radziwoń i Sylwia Dąbrowska. Na konferencji pojawi się też Adam Jabłoński, który uczuli nas na to, czego powinniśmy wymagać od agencji (lub samych siebie) w kontekście social mediów. Trójka prelegentów, którzy podzielą się swoimi przemyśleniami dotyczącymi influencer marketingu to natomiast: Kamil Bolek, Zuzanna Śleszyńska i Łukasz Kępiński.
Dzień drugi, poświęcony marketingowi, to między innymi wystąpienia na temat kampanii społecznych (Wojciech Kardyś) czy budowania doświadczenia (Anna Gruszczyńska). Maciej Aniserowicz będzie z kolei przekonywał, że marnowanie kasy, czasu i pracy nie jest produktywne (i opowie, jak im zaradzić). Kamila Kotowska zdradzi natomiast, jak wyczytać maksimum informacji z dostępnych danych analitycznych. Wśród prelegentów pojawią się również: Piotr Bucki, Michał Karolczyk czy Tomasz Palak.
Dzień numer trzy to spotkanie ze sztuczną inteligencją. Podczas prelekcji dowiemy się między innymi, jak planować pracę asystentom AI (Paweł Tkaczyk) oraz jak AI zmieni SEO (Mateusz Malinowski). Tomasz Guzik wyjawi, jak w tym roku zdominować marketing i sprzedaż dzięki AI, z kolei Anna Prończuk-Omiotek wytłumaczy, jak w 12 krokach, z pomocą sztucznej inteligencji stworzyć swojego klona. Dr Inez Okulska wyjaśni wpływ modeli AI na użytkowników, a dr inż. Agnieszka Mikołajczyk-Bareła wytłumaczy, językiem nietechnicznym, technologię stojącą za GenAI.
Zainspirowani? Dokładna rozpiska tematów i szczegółowa lista prelegentów znajduje się na stronie konferencji.