Patronujemy 13 edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Patronujemy 13 edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Fot. materiały prasowe.

Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej poszukiwani. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Zostały ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń do konkursu. Partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland

REKLAMA

Wśród grona laureatów do konkursu Dyrektor Marketingu Roku znajdują się znane i szanowane nazwiska i wschodzące gwiazdy sceny marketingowej.

W tym roku partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 20 listopada. Natomiast w dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie w Hotelu Renaissance w ramach konferencji MARKETING INNOVATION EXECUTIVE SUMMIT będzie miała miejsce 13 Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023/2024.

logo
Nagrody w konkursie. Fot. materiały prasowe.

Eksperci komunikacji marketingowej mogą dokonać zgłoszeń do 23 kategorii branżowych, 19 kategorii specjalnych, 6-ciu Young & Impact oraz 5-ciu zespołowych.

Do konkursu mogą zgłosić się nie tylko osoby posiadające stanowisko CMO lub Dyrektorskie. Inicjatywa docenia także ekspertów z obszaru PR i komunikacji, Digitalu, Social Mediów, wdrożeń technologicznych czy AI.

logo
Kategoria konkursowa. Fot. materiały prasowe.

Kapituła złożona z ponad 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyzna nagrody w tych kategoriach, oraz zdecyduje, kto tym razem otrzyma nagrodę GRAND PRIX.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że konkurs od kilkunastu lat pokazuje, jakich mamy ekspertów marketingu w kraju, pozwala im się rozwijać, być docenianym przez zarządy lub pomagać w kolejnych etapach kariery zawodowej

Paweł Netczuk

Inicjator i organizator konkursu.

Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.

Partnerzy Konkursu – Dyrektor Marketingu Roku – dyrektormarketinguroku.pl – Bluerank, Caudialie, Clovin, Ideo, Ideo Force, Polski Lek, TZF Polfa, User.com
Partnerzy Medialni –INNPoland, Proto, Nowa Warszawa, MediaRun.