
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej poszukiwani. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Zostały ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń do konkursu. Partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland
Wśród grona laureatów do konkursu Dyrektor Marketingu Roku znajdują się znane i szanowane nazwiska i wschodzące gwiazdy sceny marketingowej.
W tym roku partnerem medialnym wydarzenia jest INNPoland.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 20 listopada. Natomiast w dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie w Hotelu Renaissance w ramach konferencji MARKETING INNOVATION EXECUTIVE SUMMIT będzie miała miejsce 13 Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023/2024.
Eksperci komunikacji marketingowej mogą dokonać zgłoszeń do 23 kategorii branżowych, 19 kategorii specjalnych, 6-ciu Young & Impact oraz 5-ciu zespołowych.
Do konkursu mogą zgłosić się nie tylko osoby posiadające stanowisko CMO lub Dyrektorskie. Inicjatywa docenia także ekspertów z obszaru PR i komunikacji, Digitalu, Social Mediów, wdrożeń technologicznych czy AI.
Kapituła złożona z ponad 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyzna nagrody w tych kategoriach, oraz zdecyduje, kto tym razem otrzyma nagrodę GRAND PRIX.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.
Paweł Netczuk
Inicjator i organizator konkursu.
Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.
Szczegóły: https://dyrektormarketinguroku.pl