logo
Marka The Body Shop kończy działalność na polskim rynku . Dla klientów przygotowano wyprzedaż do -70 proc. Fot. Bartłomiej Magierowski/East News
Reklama.

Marka The Body Shop zadebiutowała w Polsce w 1992 roku. W jej ofercie znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, cenione za naturalne składniki i etyczne podejście do produkcji. Jednak po ponad 30 latach działalności w Polsce, marka zdecydowała się opuścić rynek.

Choć oficjalne powody tej decyzji nie zostały podane, spekuluje się, że mogły na nią wpłynąć zmiany w globalnej strategii firmy lub trudności w dostosowaniu się do dynamicznie zmieniającego się rynku kosmetycznego w Polsce.

Jak podano w komunikacie, sklepy stacjonarne będą działały do 22 lutego 2025 roku, z wyjątkiem kilku lokalizacji, które zostaną zamknięte wcześniej, 26 stycznia. Dotyczy to sklepów w Galerii Krakowskiej, Centrum Handlowym Serenada w Krakowie, Silesia City Center w Katowicach oraz Forum Gdańsk.

Sklep internetowy i program lojalnościowy Love Your Body Club przestaną być dostępne 26 stycznia. Klienci mają czas do tego dnia, aby wykorzystać zgromadzone punkty, a karty podarunkowe można realizować w sklepach stacjonarnych do 22 lutego 2025 roku.

W Warszawie stacjonarne sklepy The Body Shop będą czynne do końca działalności: w Westfield Mokotów, Złotych Tarasach i Westfield Arkadii.

Dalszy ciąg artykułu pod naszą zbiórką – pomóżcie seniorom razem z nami!

Wyprzedaż w The Body Shop do - 70 proc.

Marka zorganizowała atrakcyjne wyprzedaże, oferując rabaty do - 70 proc. na swoje produkty. To okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki w niższych cenach. Przykładowe promocje:

  • Woda perfumowana Full Magnolia 75 ml – przeceniona z 250 zł na 100 zł.
  • Oczyszczające mleczko do twarzy Aloe 125 ml – idealne dla skóry wrażliwej, dostępne za 25 zł (regularna cena: 60 zł).
  • Rękawiczki peelingujące – cena obniżona o 50 proc., aktualnie 13 zł.
  • Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów, a sklep internetowy zostanie zamknięty 26 stycznia.