Nie bądź niewidzialnym startupem. "Wszyscy myślą, że umieją się komunikować, a to nieprawda"
Problemy z komunikacją. To nie jest wyłącznie domena startupów, ale one cierpią na tym najbardziej. Dziennikarze często dostają prośby o publikacje o tym czy innym startupie, choć zwykle nie są w stanie zrozumieć, co ten próbuje im powiedzieć. Pomaga im w tym trener komunikacji, Piotr Bucki, który przy okazji konferencji Infoshare 2018 zdradza, jak mówić, by nas wysłuchano (lub przeczytano).
Na czym przede wszystkim polega błąd? Startupy próbują komunikować siebie lub swój produkt, zapominając o kontekście, czymś, co zaciekawi wszystkich oprócz nich samych. Jak mówić, by zostać wysłuchanym? Jak pisać, by zostać przeczytanym, by mail nie trafił do kosza? O tym w trakcie konferencji Infoshare 2018 opowiedział Piotr Bucki, trener komunikacji, a także jeden z najbardziej poczytnych blogerów INNPoland.pl.