Jak rozkręcić startup, który w 2 miesiące zarobi 9000 dolarów? Grzegorz Róg rozpisał to krok po kroku
Wystarczy dobry pomysł i odpowiednia doza determinacji, żeby wprowadzić go w życie - z tym stereotypowym przekonaniem w świat e-biznesu nadal wkracza spora liczba przedsiębiorców. Internetowa rzeczywistość bardzo szybko weryfikuje jednak przekonanie, że innowacyjną ideę wystarczy ogłosić wszem i wobec, a potem czekać na “miliony lajków” i setki klientów.
Wyjścia, aby przebić się przez internetowy szum są dwa: próbować i popełniać błędy na własną rękę, albo skorzystać z doświadczenia kogoś, kto wcześniej już tę ścieżkę przeszedł. Twórca platformy eduweb.pl, Grzegorz Róg, przekonuje, że skuteczniejsza jest ta druga.
eduweb.pl uruchomił właśnie akcję Miesiąc E-Biznesu, w ramach której dostępne są kursy dotyczące zagadnień związanych z prowadzeniem skutecznego biznesu w sieci. Podstawę stanowi prowadzony przez Grzegorza Roga Kurs “Nowoczesny biznes w sieci”.
Co odróżnia go od dziesiątków podobnych tutoriali, na które natkniemy się w sieci?
Realne przykłady. Grzegorz mówi o tym, czego sam nauczył się prowadząc internetowy biznes. A właściwie biznesy.
- Od ponad 10 lat uruchamia w sieci własne projekty oraz produkty dla klientów. Twórca eduweb.pl i szeregu innych serwisów, w tym learnux.io - tak przedstawia się w notatce umieszczonej obok opisu kursu.
Odpowiedź na pytanie jak wysoko należy cenić jego 10-letnie doświadczenie, poznajemy w trakcie kursu, który opiera się między innymi na analizie sukcesu learnux.io. Grzegorz krok po kroku tłumaczy uczestnikom, jak rozkręcił startup, który w pierwsze 2 miesiące zarobił 9000 dolarów.
- Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i rozwój własnego biznesu w sieci - zapewnia i dodaje, że aby w pełni wykorzystać tę okazję warto czerpać z doświadczenia tych, którym rzeczywiście udało się stworzyć projekty przynoszące milionowe dochody.
Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci od eduweb.pl - Wprowadzenie • eduweb.pl
Oprócz Grzegorza Roga, kursy na eduweb.pl prowadzą Paweł Tkaczyk, “specjalista w dziedzinie budowania marki osobistej, autor dwóch książek, mentor marketingowy stojący za wizerunkiem niezliczonych firm” czy Szymon Słowik, który marketingiem zajmuje się “zarówno od strony agencji reklamowej, jako freelancer prowadzący kampanie reklamowe oraz właściciel własnej firmy”.
To nie wszystko, ponieważ w trakcie akcji masz także szansę wziąć udział w streamowanych na żywo, darmowych szkoleniach a także pobrać darmową checklistę, która pozwoli Ci zaplanować, przygotować i uruchomić skuteczny startup!
Jak wpasować się w trendy?
Jak szukać potencjalnych użytkowników czy influencerów?
Jak przeanalizować konkurencję i stworzyć lepszy produkt?
Dlaczego nie warto pisać biznesplanu i co stworzyć zamiast niego?
Jak zyskać tysiące użytkowników nie wydając ani grosza na promocję?
Jeśli znasz odpowiedzi na te pytania nie musisz wchodzić na eduweb.pl.
Artykuł powstał we współpracy z INSIGO