Ta sieć zaczyna ostrą walkę z Lidlem i Biedronką. Wprowadza "cenową rzeźnię"

Patrycja Wszeborowska
Delikatesy Centrum pokazują pazurki i chcą wygryźć klientów Lidlowi i Biedronce. W ubiegły weekend rozpoczęły intensywną kampanię promocyjną „Rzeźnik cen”. Akcja ma przyciągać do sklepu większą liczbę klientów w piątki i soboty.
Delikatesy Centrum wprowadzają cenową "rzeźnię" w swoich sklepach (zdjęcie poglądowe). fot. Rafał Malko / Agencja Gazeta
„Rzeźnik cen” jest odpowiedzią na kampanie reklamowe Lidla i Biedronki, jak podają „Wiadomości Handlowe”. Pierwsza odsłona cenowej „rzeźni” rozpoczęła się w piątek 20 lipca i w sobotę 21 lipca w całej Polsce.

Delikatesy Centrum - promocje
W ramach promocji klient, który zrobił zakupy za minimum 49 zł (wyłączając alkohole, artykuły tytoniowe, doładowania do telefonów oraz mleko modyfikowane dla niemowląt) mógł kupić arbuza w bardzo niskiej cenie. Bo jak ciąć, to z rozmachem - owoc kosztował 1 grosz.

Delikatesy mają na celu odciągnięcie klientów z sieci dyskontowych, które prowadzą bardzo zintensyfikowaną kampanię marketingową przed niehandlowymi niedzielami. Według niektórych, aż zanadto intensywną. Jak pisaliśmy w INN:Poland, na reklamę Lidla, która zachęcała do większych zakupów w soboty, niezadowoleni konsumenci złożyli skargi.