Zdobądź złoto na Narodowym. Spotkanie mistrzów sprzedaży już w marcu

Marcin Długosz
Wybór miejsca na konferencję National Sales Congress nie mógł być inny. Bo gdzie jak nie na PGE Narodowym mogłyby odbywać się dyskusje i szkolenia w dziedzinie, w której podobnie jak w sporcie, najważniejsze są wyniki, a bicie kolejnych rekordów, rywalizacja i nieustanne współzawodnictwo, są wpisane w jego definicję?
Fot. Paweł Suder, materiały prasowe
Druga edycja National Sales Congress, czyli wydarzenia skierowanego do managerów i dyrektorów sprzedaży, odbędzie się już 28 marca. Wszystkim wykładom i warsztatom będzie przyświecać idea dążenia do mistrzostwa, które, jak postarają się udowodnić prelegenci, niezależnie od dziedziny wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań.

O tym, jak nie stracić motywacji w dążeniu do nierealnego, wydawałoby się, celu opowiedzą ci, którzy przeszli wszystkie etapy tej drogi: Jakub B. Bączek - trener mentalny, który wraz z polską kadrą siatkarzy zdobył złoto na Mistrzostwach Świata, oraz Jerzy Górski - Mistrz Świata Double Ironman, którego historię znamy z filmu “Najlepszy” z Jakubem Gierszałem w roli głównej.
Fot. Paweł Suder, materiały prasowe
Spotkania z inspirującymi osobowościami to tylko jeden z aspektów National Sales Congress, na który składają się cztery odrębne bloki wydarzeń.

Kongres sprzedażowy tworzy 10 bloków tematycznych, podczas których dyskutowane będą zagadnienia takie jak personal branding, social selling czy negocjacje handlowe. Tajniki najskuteczniejszych technik sprzedażowych zdradzą min. Jacek Kotarbiński - ekonomista, międzynarodowy ekspert marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, oraz Nikolay Kirov - wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju.

W trakcie Kongresu Sprzedażowego wystąpi również Agnieszka Grostal - wieloletni praktyk sprzedaży, strateg działań sprzedażowych i marketingowych, która opowie o tym, jak wykorzystać najnowsze trendy do optymalizacji procesów sprzedaży, a także Wojciech Szaniawski - czołowy polski ekspert ds. kreowania wizerunku, współpracujący m.in. z Grzegorzem Krychowiakiem i Jerzym Dudkiem, wytłumaczy jakie znaczenie ma personal branding w sprzedaży bezpośredniej.

Drugi blok spotkań to Kongres Managerów, którego program poświęcony zostanie zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. Wśród prelegentów znajdą się wykładowcy studiów MBA i EMBA - profesorowie, którzy na co dzień pomagają w zdobywaniu najbardziej prestiżowych kwalifikacji managerskich na świecie.
Fot. Paweł Suder, materiały prasowe
Posiadacze biletów VIP, uprawnieni do udziału w wykładach Kongresu Managerów posłuchają więc wystąpienia Andrzeja Falkowskiego - profesora zwyczajnego, dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej, Karina Popieluch - wykładowcy MBA, trenera biznesu, wieloletniej praktyk zarządzania sprzedażą czy Bogdana Sosnowskiego - Business Sales Director Indirect Channel w PLAY (P4 Sp. z o.o.).

Na National Sales Congress nie zabraknie również warsztatów praktycznych. Sebastian Goszcz - doradca i konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i sprzedażą w branży fitness poprowadzi ”Trening pokonywania obiekcji w oparciu o indywidualny mechanizm oporu “trudnego” klienta” .

Uczestnicy National Sales Congress będą mieli również okazję przetestować w praktyce zasadę “6 stopni oddalenia”. Nad tym, aby nawiązywanie nowych, cennych relacji biznesowych przebiegało efektywnie, będzie czuwał moderator - Grzegorz Turniak z Akademii Rekomendacji.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce, Kirov Strategic Negotiators - wiodącą na polskim rynku firmę szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych oraz Meeting Application, która wykona aplikację na wydarzenie. Daje ona m.in. możliwość oceny wystąpień prelegentów zaraz po prelekcji oraz łatwą możliwość oddania opinii o kongresie dzięki ankiecie. Chcemy być z edycji na edycję coraz lepsi i bierzemy pod uwagę wszystkie uwagi uczestników

Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie: nationalsales.pl

Artykuł powstał we współpracy z National Sales Congress.